11.12.2017
Pierwsze dni gry w Plemiona
Witam wszystkich
Na początku chciałbym zaznaczyć, że to mój pierwszy artykuł na temat jakiejkolwiek gry także prosiłbym o wyrozumiałość. Jestem graczem, który posiada dwu letnie doświadczenie w graniu w plemiona na serwerach w których farmienie jest dozwolone bez ograniczeń i właśnie te serwery omówię. Bardzo przydatne jest granie na dwa serwery jednocześnie by na jednym zdobywać bardzo cenne punkty premium, a na drugim grać już całkowicie normalnie korzystając z PP z drugiego serwera.
Na samym początku rozgrywki powinniśmy się skupić na wykonywaniu pierwszych zadań, gdyż w 1 dzień to będzie nasze główne źródło dochodów by rozbudować eko. Nasze eko pod koniec 1 dnia powinno wyglądać mniej więcej na poziomie 9/9/7. Dzięki takiej rozbudowie będziemy mogli szybko zbadać Lekką Konicę, która stanie się genialnym źródłem surków.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Do farmienia będzie przydatny asystent farmienia. Tam ustawiamy staki po 5 LK i atakujemy wioski barbarzyńskie non stop. Polecam też szybko ulepszyć mur do 20 poziomu. Zapewni to dość skuteczną ochronę i przy okazji pozbędziemy się gliny, która będzie zalegać w naszych magazynach po paru dniach rozgrywki. Najszybszym sposobem na rozwój jest granie pierwszej wioski pod typowego offa, czyli prawie wyłącznie jednostki ofensywne. Dlaczego prawie? Bo zawsze warto trzymać odrobinę żelaznego deffa, którego będzie wymagać plemię do wspierania innych współplemieńców oraz do utrzymania wioski zanim przyjdzie wsparcie. Żelazny deff jest zależy zawsze od tego w jakim stadium jest już serwer, wasze plemię oraz wy sami. Do tego oczywiście spora ilość zwiadu, która będzie wam służyć do prześwietlania innych graczy, ale do obronny przed skanami innych.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Dlaczego posiadanie tak dużej ilości zwiadu jest tak ważne? Bo jeśli macie przeciwnika na podobnym poziomie punktów i jego zwiad padnie na waszej wiosce to nie odważy się was zaatakować samemu. Po prostu daje to wam przewagę psychologiczną nad przeciwnikiem, który myśli, że jeśli posiadacie dużo zwiadu to macie również dużą ilość innych jednostek. Wracając do offa najlepiej atakować zmasowaną ilością LK i toporów. Na słabszych wioskach gracze przeważnie nie mają łuczników, ponieważ trzeba ich zbadać, a to dodatkowe koszty na które ciężko sobie pozwolić na samym początku, dlatego często nie warto robić dużych ilości łuczników konnych. Dodając jeszcze parę słów co do rozwoju. Czasem nie warto bardzo rozbudowywać budynki, bo daje nam to dużo punktów, a to powoduje, że będziemy łakomym kąskiem dla jeszcze mocniejszych graczy. Dlatego trzeba myśleć nad racjonalnym wykorzystywaniem surowców i dużej inwestycji w wojsku, a dopiero potem w budynki.
pozdrawiam