PUBG - Rodzaje broni
Pisałam już recenzję PUBG'a więc teraz postanowiłam zabrać się za poradnik o broni w grze!
Pierwszą rzeczą którą trzeba wypisać to rodzaje broni, a więc:
- pistolety,
- pistolety maszynowe
- snajperki
- karabiny
- strzelby
- granaty
- broń biała.
Każda z nich różni się zasięgiem, magazynkiem, rozrzut, szybkość wystrzału.
Pistolety - krótkie i nadają się na początek gry dopóki nie uda nam się znaleźć czegoś lepszego, szybkostrzelne i całkiem sporo naboi ale na krótki dystans.
Snajperki - Inaczej karabin wyborowy. Jest to idealna broń na dystans, szczególnie z połączeniem z lunetą i tłumikiem który sprawi, że ciężko będzie nas zlokalizować.
Strzelby - Tak jak pistolety, broń zdecydowanie nadająca się tylko na krótki dystans, Jeden dobry strzał i możemy zabić przeciwnika ale wolniej się je przeładowuje.
Pistolety maszynowe - Lepsze na krótki dystans, bardzo szybkostrzelne ale niestety bardzo nie stabilne z ogromnym rozrzutem.
Karabiny - Najbardziej uniwersalna broń która nadaje się na każdy dystans ale najlepiej radzi sobie na średnim, dodatkowo można wybrać tryb - seria bądź pojedynczo.
Broń biała - najmniej użyteczna, (poza patelnią, która jednocześnie noszona na tylko, chroni nas przed strzałami, jeśli ktoś w nią trafi), przyda nam się tylko wtedy gdy drugi przeciwnik też nie będzie miał broni palnej, czyli w na samym początku, jeśli wylądujecie w tym samym miejscu i żadne z was nic nie znajdzie,
Jest jeszcze kusza, kusza jest bardzo ciężka w obsłudze, wolnostrzelna, każdy bełt jest ładowany osobno, ciężko nią trafić jeśli ktoś dobrze nie ma tego wyćwiczonego, jej jedynym plusem są spore obrażenia które zadaje, jeśli uda się nią trafić w przeciwnika. Jest bardzo rzadko wybierana przez graczy.
(Na zdjęciu od góry widzimy jakie obrażenia zadaje jaka broń)
Ostatnią rzeczą którą chcę poruszyć są dodatki do broni, są to między innymi:
- Paski na amunicje/kolby/check pad'y - służą one do zmniejszania oraz bazowy odrzut, stabilność broni czas przeładowania
- Dodatki na wylot lufy, zaliczają do nich:
- Choke (rozrzut i szybkość)
- kompensatory ( głównie odrzut)
- tłumik ( ukrywa i ścisza odgłos wystrzału przez co ciężej nas zlokalizować lub ukrywa płomień/światło przy wystrzale)
- Uchwyty - wpływają na rozrzut a także stabilność
Każdy z przedmiotów pasuje na inny rodzaj broni, np. tłumika do pistoletu nie nałożymy na karabin.
Dodatkowo np. luneta ma trzy stopnie każdy z nich świadczy o jej mocy: x2, x4, x8 - gdzie x8 jest najmocniejsza.
To tyle chciałam wam dziś napisać, od siebie chcę dodać, że poza bronią liczą się umiejętności i opanowanie danej broni bo nie raz zginęłam przez gościa który strzelał do mnie z uzi, a sama miałam karabin.
Miłej gry więc i mam nadzieję, że poradnik się przyda.