Najlepsze lokomotywy
Pierwsze trzy ery to transport na odcinkach o długości o 1-4, więc prędkość lokomotywy można pominąć i skupić się na ładowność i przyspieszeniu. W późniejszych erach można pomyśleć nad ustawieniem grup do transportu na bliski i daleki dystans. Nie możemy też zapomnieć o rozwijaniu laboratorium które jest bardzo ważne, ale pamiętajcie bez szaleństw - szkoda pieniędzy na kolejne poziomy. Czasami nie będzie po prostu okazji na ich sensowne wydanie.
Era 1.
W pierwszej erze zaczynamy z jaskółką, którą polecam rozwijać i skupić się nad nosorożcem lub osiołkiem. Optymalnym pociągiem jest sokół który jest uważany za większość graczy za najlepszy wybór dla tej ery.
Ta era jest bardzo ważna z różnych powodów, a kolorowe lokomotywy nie rozwiązują problemów tylko je tworzą. Polecam zacząć od żyrafy i dojść jak najszybciej do rysia. Niektóre osoby zostają z nim do końca drugiej ery, ale jeśli mamy możliwości i odpowiedni poziom laboratorium to polecam skończyć słona który jest idealny na konkursy i krótki dystans przez co nawet w trzeciej erze będzie dla nas dużą pomocą.
Era 3.
Pierwsza era która będzie dla nas dużym problemem. Po pierwsze jest nam potrzebne dużo punktów badań i cierpliwości. Jeśli mamy słona z poprzedniej ery spokojnie możemy dojść do Prometeusza bez zatrzymywania i kupowania innych lokomotyw. Jeśli zostaliśmy na rysiu zaczynają się nam schody. Polecam zrobić pod drodze Dionizosa, 18-21 punktów będzie dla nas prawie dniem straty, ale zarobki będą większe o parę tysięcy.
Tą część gry można po prostu przespać dorobić punkty do możliwości ciągnięcia towarów i z Prometeuszem latamy całą erę bez żadnych inwestycji. Jeśli nie podoba się nam spanie i boimy się o przyspieszenie możemy mieć w pogotowiu boga wojny - Aresa.
Era 5.
Jeśli jesteśmy już na takim poziomie nie ma sensu się wypowiadać. Macie na tyle doświadczenia, że sami możecie wybrać odpowiednią lokomotywę. Jeśli macie z tym problem polecam Meduzę na początek na krótszy dystans, lewiatan (bez wszystkich ulepszeń) i na sam koniec Centaur który uporządkuje nam trochę stację.
Era 6. To ostatnia era i sam koniec gry - żeby się nie męczyć (i tak będziemy zajęci czymś inny) Smok rozwiązuje wszystkie problemy.
Podsumowanie:
1- Sokół
2- Ryś (tańsze utrzymanie) lub słoń
3- Morfeusz z opracowaniem dostepnosci wagonów do 4 ery
4- Pomijamy lub Ares
5- Meduza, Centaur bez premki
6- Smoki, ale zajmą na sporo czasu (polecam jak ma się premkę)