Rail Nation - Gry za bananki #4
W Rail Nation wcielamy się w... hmm... zarządce naszego kolejowego królestwa :D Od naszego rodzimego miasta musimy łączyć się z torami, aby zwiększyć zasięg swoich usług. Ustawiamy plan przejazdu pociągów (wagony + zawartość + trasa) i otrzymujemy dzięki temu przychody. Zwiększać poszczególne możliwości naszych pociągów możemy za pomocą badań, natomiast mnożyć nasze przychody na wiele sposobów za pomocą rozbudowy budynków. Mamy wśród nich takie, które łączą się bezpośrednio z naszą stacją kolejową, ale i takie jak na przykład Restauracja, która działa całkowicie autonomicznie.
Misje dotyczące bananków nie są bardzo wymagające. Po kilku(nastu) minutach gry jesteśmy w stanie wykonać pierwsze zadanie i cieszyć się naszą banankową walutą.
Jakie są minusy tej gry? Większych wad nie zauważyłem. Pay To Win i mikropłatności nie rzucały się bardzo w oczy podczas mojej rozgrywki; był widoczny jedynie standardowy system przyspieszania budowy za walutę premium. Produkt nie posiadał jakiś rażących błędów, czy też bugów.
Jeśli ktoś lubi obracać się w takich klimatach, myślę, że Rail Nation spełni jego oczekiwania w 100%. Warto w każdym razie tej produkcji dać szansę, z powodu nie najgorszej grywalności. Przejdźmy jednak do kwestii bananków. Po krótkiej rozgrywce stwierdzić jestem w stanie, że pierwsza misja jest na tyle łatwa, że każdy powinien spróbować ją wykonać. Nikomu to nie zaszkodzi (a wręcz wygeneruje nam zyski na naszej wspaniałej stronie), więc na pewno można pierwsze zadanie wykonać, a potem zadać pytanie samemu sobie: czy dalsza rozgrywka w Rail Nation będzie miała jakąkolwiek przyszłość?
Dziękuję za doczytanie do tego momentu! Każdego proszę o zostawienie opinii w komenatrzu i łapki adekwatnej do artykułu:)