Realm of the Mad God - Archer
Ekwipunek
Bow of Innocent Blood i Bow of Covert Havens są najpotężniejszymi łukami w Realm of the Mad God. Te łuki używają wielu strzał przebijających, aby zabić całe grupy wrogów. Szeroki zasięg ataku jest skuteczny także w przypadku trudniejszych wrogów, ponieważ mało prawdopodobne jest, abyś nie trafił w przeciwnika. Aby w pełni wykorzystać potrójne strzały, musisz zbliżyć się, aby trafić wrogów wszystkimi pociskami. Dlatego należy unikać wszystkich pocisków chyba że są falowe lub mają odpowiednie odstępy.
Silne i słabe strony
Archer jest jedną z nielicznych klas, które są dość skuteczne nawet nie wymaxowane, ale wciąż mogą zostać uszkodzone przez bossy lochu, a nawet duże grupy bogów. Jest skuteczny jako samotnik oraz wśród dużych/średnich/małych grup. Łucznik nie jest tak delikatny jak czarodzieje, ale nie jest tak samo defensywny, jak klasy typowych tanków. Skórzana zbroja jest wystarczająco dobra, aby Archer miał wystarczającą obronę i zręczność.
Główną słabością jest jego mały zasięg, który powoduje duże straty w zadanych obrażeniach, co oznacza, że jeśli chcesz radzić sobie z wysokimi stratami, musisz walczyć w średniej odległości od przeciwnika, tak jak klasy walczące sztyletem.
Wymaxowany Archer może wykonać te same rzeczy co nowy łucznik, ale znacznie szybciej i mniej ryzykownie. Maksymalny Archer może podjąć się wyzwania, jakim jest solowanie bossa eventowego, w przeciwieństwie do świeżego łucznika. Jedną z największych zalet łucznika jest wysoka statystyka ataku i wynosi ona aż 75, zwiększając małe obrażenia łuków do bardzo wysokich.
Zwierzaki
Co do wyboru zwierzaków - najlepszym wyborem jest oczywiście leczenie, na drugim slocie leczenie many, zaś trzeci dowolny - te dwa najbardziej nam się przydadzą.
Dzięki za przeczytanie mojego poradnika do klasy Archer, mam nadzieję, że przyda wam się on i zaczniecie grać tą klasą.