Realm of the Mad God - Priest
Ekwipunek
Wand of Ancient Warning i Wand of Recompense są najpotężniejszymi i najbardziej polecanymi różdżkami dla kapłanów. Te bronie mają wystarczająco dużo obrażeń i zasięgu aby zabijać potwory i bogów z daleka.
Tome of Divine Favor i the Tome of Holy Guidance są najpotężniejszymi tomami, ponieważ leczą najwięcej punktów życia. Dodatkowo Holy Guidance daje efekt szybkości kapłanowi. To wszystko kosztuje tylko 80-85 punktów many.
Silne i słabe strony
Jedną z mocnych stron kapłana jest to, że jest on niezbędnym bohaterem do walki z bossami eventowymi w grupach i potrafi zabić sam bez pomocy bossów eventowych, gdy jest wymaxowany (tzw. 8/8) przychodzi mu to bardzo łatwo. Jego zdolność może być uważana za jedną z najlepszych w grze i to, co wyróżnia go to szata z dużą żywotnością.
Rola w grupie
Zazwyczaj ten typ bohatera jest klasą wsparcia, ale kiedy wymaxujesz jego statystyki, jest to silny typ postaci, który ma godną obronę, daleki zasięg i natychmiastową zdolność gojenia. Celem księdza jest leczenie swoich kolegów z drużyny i powinien być używany do tego. Podczas gdy kapłan nie jest zobowiązany do uzdrawiania kolegów z drużyny, dobry kapłan hojnie uzdrawia innych graczy podczas bossów eventowych i lochów, ponieważ pomaga szybciej pokonać przeciwnika. Kapłan jest niezbędny do zabijania bogów na tzw. Gods Land, zabijania bossów lub czegokolwiek innego, ponieważ jego zdolność ułatwia wszystkim innym profesjom.
Dzięki za przeczytanie poradnika - mam nadzieję, że przyda wam się on w grze kapłanem i będziecie pomagać innym!