Realm of the Mad God - Wizard
Jedna z pierwszych pięciu klas która jest zawsze widywana przy większych grupach graczy. Prosty, ale bardzo potężny w odpowiednich do tego rękach. Czarodziej posiada wysokie obrażenia, ale za to małą ilość punktów życia i obrony. Mag i wojownik posiadają jeden z większych DPS (obrażenia na sekundę) w Rotmg. Jednak jako jedna klas czarodziejskich nie posiada umiejętności odnawiania życia czy many, czarodzieje są bardzo podatni na wszelakie klątwy i trucizny.
Ekwipunek
Staff of Astral Knowledge oraz Staff of the Cosmic Whole są głównymi i najczęściej używanymi różdżkami dla czarodzieja. Są one używane dzięki doskonałemu zasięgu który w połączeniu z liniowymi kulami i wielkimi uszkodzeniami wyrządza ogromne obrażenia z bezpiecznej dla maga odległości, w której nie otrzymuje większości obrażeń. Te dwie różdżki są idealną bronią na bogów, na farmienie eliksirów wzmacniających, uczestniczenia w eventach i zabijaniu bossów lochu, i oczywiście do walki z Oryxem.
Ekwipunek
Staff of Astral Knowledge oraz Staff of the Cosmic Whole są głównymi i najczęściej używanymi różdżkami dla czarodzieja. Są one używane dzięki doskonałemu zasięgu który w połączeniu z liniowymi kulami i wielkimi uszkodzeniami wyrządza ogromne obrażenia z bezpiecznej dla maga odległości, w której nie otrzymuje większości obrażeń. Te dwie różdżki są idealną bronią na bogów, na farmienie eliksirów wzmacniających, uczestniczenia w eventach i zabijaniu bossów lochu, i oczywiście do walki z Oryxem.

Magic Nova Spell i Elemental Detonation Spell są najsilniejszymi zaklęciami które są w stanie zabić boga przy jednym użyciu, najczęściej stosowne na zabijanie grupowo bogów.
Tablet of the King’s Avatar jest zaklęciem nieokreślonym rangą i jest to jedyny czar dla czarodzieja który może przebić wrogów. Jest znacznie lepszy niż zaklęcia na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o zabijanie potworków, ale w przeciwnym razie jego minusy są takie, że ma mniejsze obrażenia, mniejszy zasięg, który może się pokrywać i zużywa prawie 2 razy więcej many niż czary na randze T5-T6.
Rola w grupie
Czarodziej jest niesamowity w grupach i często do nich szukany, potrafi zabić solo większość bossów i bogów. Mag jest używany jako jeden z głównych atakujących z oddali który robi jeden z większych DPS, w ciągu kilku sekund potrafi obić wroga aby reszta drużyny bez problemu mogła go dobić.
Tablet of the King’s Avatar jest zaklęciem nieokreślonym rangą i jest to jedyny czar dla czarodzieja który może przebić wrogów. Jest znacznie lepszy niż zaklęcia na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o zabijanie potworków, ale w przeciwnym razie jego minusy są takie, że ma mniejsze obrażenia, mniejszy zasięg, który może się pokrywać i zużywa prawie 2 razy więcej many niż czary na randze T5-T6.
Rola w grupie
Czarodziej jest niesamowity w grupach i często do nich szukany, potrafi zabić solo większość bossów i bogów. Mag jest używany jako jeden z głównych atakujących z oddali który robi jeden z większych DPS, w ciągu kilku sekund potrafi obić wroga aby reszta drużyny bez problemu mogła go dobić.

Podsumowanie
Najlepszą obroną jest dobra i zaplanowana ofensywa. Dzięki wysokim obrażeniom i niszczącym zaklęciom czarodzieje mogą po prostu wyeliminować wszelkie przeszkody na ich drodze bez większych problemów. Magowie są skuteczni zarówno sami jak i w większych, średnich czy małych grupach. Niestety grając magiem w większych grupach możesz powodować do siebie pewien uraz, z tego powodu, że duża liczba graczy grająca tą profesją kradnie looty z większych bossów i bogów innym graczom.
Zwierzaki
Co do wyboru zwierzaka - umiejętność leczenia jest zawsze dobrym wyborem, bez względu na klasę którą wybierzesz. Zwierzaki z zaklęciami heal na pierwszym slocie przydają się dla magów, a inne umiejętności są po prostu zbędne i nie dają tyle, co możliwość darmowego leczenia które może nam uratować życie.
Dzięki za przeczytanie mojego poradnika do gry czarodziejem, mam nadzieję, że przyda się wam i będziecie coraz lepsi!
Najlepszą obroną jest dobra i zaplanowana ofensywa. Dzięki wysokim obrażeniom i niszczącym zaklęciom czarodzieje mogą po prostu wyeliminować wszelkie przeszkody na ich drodze bez większych problemów. Magowie są skuteczni zarówno sami jak i w większych, średnich czy małych grupach. Niestety grając magiem w większych grupach możesz powodować do siebie pewien uraz, z tego powodu, że duża liczba graczy grająca tą profesją kradnie looty z większych bossów i bogów innym graczom.
Zwierzaki
Co do wyboru zwierzaka - umiejętność leczenia jest zawsze dobrym wyborem, bez względu na klasę którą wybierzesz. Zwierzaki z zaklęciami heal na pierwszym slocie przydają się dla magów, a inne umiejętności są po prostu zbędne i nie dają tyle, co możliwość darmowego leczenia które może nam uratować życie.
Dzięki za przeczytanie mojego poradnika do gry czarodziejem, mam nadzieję, że przyda się wam i będziecie coraz lepsi!