Recenzja gry Heroes and Generals
- Procesor Core i5 2,5 GHz
- 1 GB RAM (dla Vista/7/8 - 2 GB RAM)
- karta graficzna 1 GB GeForce GTX 560
- 1 GB przestrzeni dyskowej
- minimum Windows XP z SP3
Oczywiście gra będzie działać na komputerze z niższymi parametrami (sam sprawdzałem) lecz nie ręczę za ilość FPS.
- Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich (ZSRR)
- III Rzesza Niemiecka
- Stany Zjednoczone Ameryki
Każda z frakcji posiada uzbrojenie oraz pojazdy odpowiednie do swojej nacji. W grze wyróżniamy 5 klas postaci którymi możemy poprowadzić naszego protagonistę, jest to :
- Żołnierz piechoty - każdy posiada tą klasę postaci może być bazą pod rozwój konkretnej specjalizacji (klasy) może używać każdego rodzaju uzbrojenia.
- Strzelec wyborowy
- Spadochroniarz - jest taki sam jak żołnierz piechoty, z tą różnicą że podczas rozgrywek rankingowych (tryb wojny) jest zrzucany z samolotu.
- Pilot - wyspecjalizowany żołnierz do prowadzenia samolotów
- Kierowca - porusza się czołgami, wozami opancerzonymi itp.
- Generał - szósta klasa postaci którą posiadać może każdy, gdy tylko osiągnie odpowiedną rangę swojego żołnierza.
Gra posiada system mikro transakcji możemy kupić walutę premium (gold) za którą można kupić ulepszenia do broni, konto premium, obligacje wojenne - które zapewniają stały przyrost waluty premium, możemy kupić nową postać, inny kamuflaż do munduru i wiele innych rzeczy.
Słowem zakończenia, gra Heroes and Generals jest bardzo ciekawym połączeniem strzelanki i gry strategicznej. Oprawa graficzna jak na rekomendowane parametry jest po prostu piękna. Warto wspomnieć o wspaniałych, realistycznych impakt hitach oraz feelingu ze strzelania, strzelając do przeciwnika czujemy że mamy w rękach kawał solidnego sprzętu z pociskami na ładunku bojowym i możemy przeciwnikowi zrobić z ciała durszlak. Gra bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, polecam ją każdemu zainteresowanemu okresem II Wojny Światowej, na pewno będziecie się bardzo dobrze bawić.