Jak strzelać, czyli Roblox: Phantom Forces Cz.1
Gra oferuje możliwość wyboru jednej z czterech klas teraz je przedstawie:
- Assault - Strzelec, którego startową bronią jest AK12 + M4A1 wraz z następnymi poziomami odblokowuje następne bronie. Do wyboru on ma cztery zakładki broni są to: Assault Rifle, Battle Rifle, Carabine oraz Shotgun. Każdego gracza jest to inwidualny wybór którą zakładkę wybierze. Klasa ta zajmuje się zawodowo szturmem posiada zwykłe karabiny.
- Scout - jego startową bronią jest MP5K + M4A1. Do wyboru ma on także cztery zakładki: PDW, DMR, Carabine i Shotgun. Postać ta zajmuje się zawodowo zwiadem posiada tak zwany PM czyli karabiny submaszynowe.
- Support - jego startową bronią jest Colt LMG + M4A1. Do wyboru ma on cztery zakładki broni: LMG, Battle Rifle, Carabine albo Shotgun. Postać ta zajmuje się zawodowo wsparciem posiada bronie ciężkie.
- Recon - jego startową bronią jest Intervention + M4A1. Do wyboru ma on cztery zakładki broni: Sniper Rifle, DMR, Battle Rifle lub Carabine. Postać ta zajmuje się osłanianiem swoich na dalekie odległości ponieważ jest snajperem posiada ona ciężkie snajperki jak i automatyczne.
- Assault Rifle - Karabiny szturmowe służące najzwyczajniej do szturmu.
- Battle Rifle - Karabiny bojowe służące strzelcom wyborowym.
- Carabine - Zwykłe karabiny nie posiadające przeznaczenia.
- Shotgun - Strzelby posiadające wiele dziur wylotowych pocisków.
- PDW - Subkarabinki służące do szybkiego przemieszczania się.
- DMR - Lekkie snajperki automatyczne służące do niecelnego lecz szybkiego strzelania.
- LMG - Lekkie karabiny maszynowe służące do ognia zaporowego.
- Sniper Rifle - Ciężkie snajperki.
- Flare Domination - Walka drużynowa polegająca na przejęciu punktów kontrolnych, których są trzy. Im więcej osób stoi na jednym punkcie z tej samej drużyny tym szybciej przejmują punkt. Każda z drużyn traci punkty tym mniej ich się traci jeśli posiadasz więcej przejętych punktów kontrolnych. Np. jeśli posiadasz trzy punkty, a przeciwna drużyna zero wy nie tracicie punktów, a tamci tracą z mnożnikiem 3x. Po osiągnieciu pewnej wartości punktów gra może skończyć się przed czasem (15 minut).
- Team Deatchmatch - Ponowna walka dwóch drużyn, ale tym razem nie o punkty kontrolne, a oto kto więcej zabije przeciwników. Po osiągnieciu pewnej wartości punktów gra może skończyć się przed czasem (15 minut).
- King of the Hill - Tak jak w dwóch poprzednich grach walka drużynowa polegająca na przejęciu punktu, który jest ulokowany na środku mapy. Przejęcie go i utrzymanie dodaje punkty. Tak samo jak w poprzednich grach po osiągniecu pewnej wartości punktów gra może skończyć się przed czasem (15 minut).
To by było na tyle w pierwszej części poradnika zaraz zaczne pisać kolejny do Phantom Forces, gdyż to nie wszystko!