Jak grać w sf (bez grzybków)
1.Stworzenie postaci oraz wybranie profesji. Profesje dzielą się na:
-Wojownik -Najlepsza rasa dla wojownika to ork,demon też może być człowiek jak ktoś woli czyste statystyki.
Plusy:Dużo zdrowia,łatwe walki przeciwko magą, bloki oraz możliwość ulepszenia u kowala aż 10 przedmitów ponieważ wojownik posiada tarcze.
Minusy:Małe obrażenia,trudno zdobyć pupile ze środowiska wodnego które dają nam bonus do siły oraz wolne robienie lochów.
-Zwiadowca-Najlepsza rasa dla zwiadowcy to gnom również dobrą rasą jest elf,mroczny elf oraz goblin. Można także zabrać człowieka żeby zacząć z 0 dodatkowymi statystykami.
Plusy:Uniki,łatwe pupile ze światła do zdobycia,najlepszy do czyszczenia lochów, zrównoważone staty.
Minusy: Przegrywa łatwo na magów bo nie może unikać.
-Mag-Najlepsza rasa dla maga to mroczny elf ale bardziej polecam człowieka by mieć lepiej wyzerowane staty.
Plusy: Duży obrażenia,szybkie robienie lochów oraz łatwo dostępne pupile do zdobycia.
Minus:Mało punktów życia, ciężkie walki z wojownikami oraz brak uników/bloków.
2.Po stworzeniu postaci zaczynamy robić misję najlepiej pod expa ale nie zawsze zadania najdłuższe z największą ilością doświadczenia są dobre lepiej zabrać 5min. z 300 doś. niż 10min. z 500 doś.
3.Szukanie gildii jeżeli serwer nie dawno powstał to lepiej samemu stworzyć gildie bo każdy będzie oczekiwać ze wpłacimy grzyby na rozwój. Natomiast gdy serwer już stoi przy najmniej rok polecam dołączyć do jakieś dobro rozwiniętej drużyny która się rozwija nadal ale nie oczekuje grzybów od graczy
4. Po tym jak wbijemy 10 poziom dostaniemy klucz do lochów następne klucze będą co 10 poziomów aż do 50. Potem od 70 poziomu w gabinecie magii, od 80 poziomu także na misji. Następny klucz do 7 lochów jest na 80 poziomie a na 95 klucz do 8 lochów. Ostatni klucz do Lochów 9 - od 110 poziomu na misji i w zbrojowni.Następne lochy odblokują się wraz z zakończeniem poprzednich.
6.Po osiągnięciu 25 pzm. odblokuje nam się twierdza rozbudowa twierdzy na początku będzie nas dużo kosztować dlatego do 25 pzm. polecam nie wydawać za dużo pieniędzy.Najlepiej zrobić kopalnie żeby móc wydobywać kryształy które nam pomogą szybciej i łatwiej zamykać lochy.Polecam także jak komuś się spieszy z rozbudową wszystkich budynków to zrobić koszary i kuźnie aby zbierać surowce z naszych przeciwników.
6. Po osiągnięciu 75 pzm. dostajemy pupile warto zdobywać pupile które dają nam dodatkowe staty. do głównych cech postaci:
Wodne-Dodatkowe staty. do siły
Światło-Dodatkowe staty. do zręczności
Ziemia-Dodatkowe staty. do inteligencji
Mrok-Dodatkowe staty. do wytrzymałości
Ogień-Dodatkowe staty. do Szczęścia
7.Kowal dostępny od 90 pzm. warto co dzień wrzucać przedmioty do kowala po to by dostawać kamień oraz kryształy żeby później móc ulepszać nasze uzbrojenie.
8.Polecam też zaopatrzyć się w wierzchowca gdy nie stoimy przy grzybach za bardzo to polecam co dzień kupić sobie Tygrysa/Raptora zależy od rasy dlaczego akurat te wierzchowce ponieważ co dzień za 1 misje dostajemy 1 grzyb.
Dodawanie statystyk za złoto powinno wyglądać następująco:
Wojownik- 3-siłę 3-wytrzymałość 1-szczęście
Zwiadowca- 3-zręczność 2-wytrzymałość 2-szczęście
Mag- 4-inteligencje 2-wytrzymałość 1-szczęście
Następnym ważnym elementem gry bez grzybów jest walki na arenie za które dostajemy doświadczenie polecam regularnie to robić.
Kolejna rzecz którą trzeba zrobić jest lustro które trzeba zebrać w całość by móc i walczyć,robić misje oraz walczyć na arenie/lochach jednocześnie.Lustro składa się z 13 elementów i jest od poziomu 50
Wiedźma od 50pzm. w gabinecie magi także ważna na nowych serwerach zbieranie % na zwoje jest długim procesem niestety lecz na starszych mamy już odblokowane wszystkie zwoje które dają ciekawe dodatki takie jak :
-Dodatkowe +5% obrażeń z krytycznego ciosu
-Czas podróży -30 sekund
-Premia do inicjatywy walki jako 1
-Znajdowanie grzybów +50% szansy
-Premia do PD 10/zadanie
-Premia złota na arenie +20%
-Premia do złota 10/zadanie
-Dodatkowe 1 piwo (za darmo)
-Znajdowanie przedmiotów +10%