Jak to działa
Przejdź do gry Shakes & Fidget
Shakes & Fidget
1.0 1 3103 0
13.09.2017

Jak grać w shakes & fidget

Postacie:

Wojownik - ma bardzo dużo życia choć mało dmg może blokować ciosy tarczą
Zwiadowca - ma więcej życia niż mag i ma gorszy dmg niż mag ale nie gorszy od wojownika oraz może unikać ciosu
Mag - ma mało życia ale duży dmg mag niestety nie może unikać ani blokować ciosu

Jak rozdawać statystyki na postacie?
krytyk = szczęście
Wojownik - u wojownika statystyki rozdajemy : siła , wytrzymałość oraz trochę w krytyka
Zwiadowca - u zwiadowcy statystyki rozdajemy : zręczność , wytrzymałość i miej w krytyka
Mag - u niego statystyki rozdajemy : inteligencja , wytrzymałość i w krytyka który dla maga jest potrzebny zdaje więcej obrażeń

Zbrojownia Jakie itemy kupować?

W zbrojowni mamy dożo rzeczy do kupienia ale trzeba wiedzieć które kupywać

Dla wojownika kupujemy itemy pod siłę i wytrzymałość 50 % statystyka na wytrzymałość i 50% na siłę

Dla zwiadowcy kupujemy itemy pod zręczność 50% i pod wytrzymałość 50%

dla maga kupujemy itemy pod inteligencje i pod wytrzymałość po tyle samo % co w wojowniku i zwiadowcy
Grając w tę grę możesz zdobyć 100 Graj
Gabinet Magii jakie itemy kupywać?

w gabinecie magi kupujemy mikstury dla naszych postaci które są bardzo ważne i biżuterię

Wojownik - wojownik potrzebuj miksturki na siłę i na wytrzymałość oraz biżuterie też na siłę i wytrzymałość

Zwiadowca - potrzebuje miksturki na zręczność i wytrzymałość oraz biżuterię na zręczność i wytrzymałość

Mag - potrzebuje miksturki na inteligencje i wytrzymałość i biżuterię na inteligencje i wytrzymałość

Gildia

gildie można założyć od każdego lvlu ale lepiej jest wbić jakiś większy lvl i potem założyć ponieważ na początkowych levelach mało ludzi che wejść do gildi

Co nam daje gildia?

- po rozwinięciu gildia daje nam bonus pd zależy od poziomu rozwinięcia

- możemy brać udział w wojnach gildi

- możemy brać udział z całą gildią na lochy z każdym levelem lochów potwory są coraz mocniejsze

Lochy

lochy możemy odblokować w karczmie szukając kluczy do lochów z większym poziomem dostajemy zadanie w karczmie na klucz W lochach za zabicie stwora możemy dostać przedmiot którego nigdzie więcej nie możemy kupić
Grając w tę grę możesz zdobyć i 100 Graj
Stajnia

W stajni możemy kupić wierzchowca który daje nam % na zmniejszenia czasu podróży czyli misji. Im droższy wierzchowiec tym większy % na podróż

Warta

Warta umożliwia nam pracowanie wybieramy przez jaki czas chcemy pracować czekamy wybrany przez nas czas i dostajemy złoto. opłacalne na wyższych levelach ponieważ na niższych miej się zarabia

Arena

Na arenie możemy walczyć z różnymi przeciwnikami Najlepiej patrzeć na statystyki wroga ponieważ jak wróg ma gorsze statystyki od naszej postaci to możemy go zaatakować i spróbować go zabić Nagroda za zabicie jest w postaci złota

Pupile

Pupile można odblokować na 75 levelu pupile dają nam opcje walki z innymi pupilami a także walczenia w lochach naszym pupilem Pupile pomagają też nam w walce

Twierdza

Twierdze możemy zbudować na lvlu 25 i rozbudowywyaci ją a także walczyć przeciwko innym twierdzą Twierdza nam daje kamienie które można osadzić na naszych przedmiotach w późniejszych lvlach
1.0 (głosów: 1)
Art napisany przez SasukeArabi

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

BlockStarPlanet Troche o BlockStarPlanet

Recenzja sepuku12
2

FIFA - Najprzydatniejsze sztuczki

Poradnik Mikros06
3

World of Warships Recenzja Emile Bertin czyli francuskiego krążownika V poziomu

Recenzja Seweryn_16
4

CSGO Prime (B2P) Jak zdobywać pieniądze - ekonomia w CSGO

Poradnik JestemKacper
5

Forge of Empires Punkty Rozwoju do czego służą i jak je zdobyć ?

Poradnik lasak
6

Roblox Czy warto grać w roblox?

Recenzja kikiniki
7

Roblox 5 nieznanych, a świetnych gier

Poradnik Mivi51
8

Minecraft Co to jest minecraft?

Recenzja Marek20136
9

League of Angels Heaven's Fury Porady jak szybko wbić lv w League of Angels Heavens Fury

Poradnik LooLxD
10

ARMA III (B2P) ARMA III - Realistyczna symulacja wojskowa

Recenzja Daniel P.
Chat