Klaser doskonałości - czym jest i jak go ulepszyć?
Jest to miejsce, w którym gracze mogą kolekcjonować wizerunki wszystkich pokonanych przez siebie potworów, uzbrojenie (własne, a także przeciwników, których udało się nam pokonać).
Wartość procentowa przedstawiająca poziom uzupełnienia klasera, jest jednocześnie procentową ilością dodatkowo otrzymywanego doświadczenia na misjach.
Dla przykładu:
Załóżmy, że nasz bohater ma 0% klasera i za misję dostanie 1000 exp
Natomiast gdy rozwiniemy klaser i nasza postać ma 50% klasera to za tą samą misję dostaniemy 1000 exp + 50% = 1500 exp
A gdy udałoby nam się skolekcjonować klaser na 100%, to za tą misję otrzymamy 1000 exp + 100% = 2000 exp
Więc czy nie warto? Szczególnie, że to nie jest wcale takie trudne.
Na początek konieczne jest wbicie 10 poziomu. W momencie, gdy osiągniemy wymagany poziom klaser będzie można zakupić w Gabinecie Magii. Jeżeli chodzi o koszt jego zakupu to wynosi on zawsze 25 sztuk złota.
Niestety jest tu mały haczyk: klaser wcale nie musi pojawić się od razu w sklepie. Poziom 10 jest poziomem granicznym, od którego klaser może się pojawić do kupienia. W zdecydowanej większości znanych mi przypadków było to między 10 a 15 poziomem.
Z doświadczenia też wiem, że niektórzy po prostu odświeżają listę dostępnych rzeczy do kupienia (za Grzybki - waluta premium).
Klaser z reguły dość szybko wypada.
TRAFIAJĄ DO NIEGO:
* wszystkie znalezione i kupione przedmioty - należy je zdobyć i założyć (chociaż na chwilę)
* przedmioty, które pokonany przeciwnik miał w aktywnym ekwipunku (na sobie) - liczy się zwycięska walka, nie ważny jest poziom (walka musi być zainicjowana przez nas i być zwycięska; jeżli zostaniesz zaatakowany przez innego gracza to jego przedmioty nie doliczą się do klasera)
* wszystkie dotychczas pokonane w lochach potwory
JAK NAJPROŚCIEJ UZUPEŁNIĆ KLASER?
* atakować graczy z niższym poziomem - nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak wiele mogliście opuścić przedmiotów właśnie na niskich poziomach
* Wszystkie zwykłe przedmioty dostępne dla każdej z klas postaci.
* Wszystkie artefakty dostępne w grze - razem z tymi, które były dostępne okresowo (Wielkanoc, Boże Narodzenie, Halloween), a także zdobytymi z toalety bogów.
* Wszystkie potwory, które pokonamy podczas wykonywania misji zleconych w karczmie.
* Wszystkie potwory, które pokonamy w wieży.
* Wszystkie potwory pojawiające się podczas wykonywania z lochów gildii, a także te dostępne tylko w lochach indywidualnych.
* Wszystkie potwory dostępne w portalu gildyjnym, a także w tym indywidualnym.
UWAGA!
1) Pamiętajcie, że bonus do doświadczenia jest zawsze(!) liczbą całkowitą (liczby po przecinku zaokrąglane są zgodnie z zasadami w matematyce:D). Tak jak na screenie poniżej posiadam klaser uzupełniony w 92,19%, oznacza to, że otrzymuję 92% więcej doświadczenia z misji. Gdybym miała np 92,53%, oznaczało by to 93% więcej doświadczenia.
2) W przypadku zmiany gildii na taką, która posiada więcej zabezpieczonych lochów gildii, klaser zostanie uzupełniony o brakujące potwory z poprzednich lochów podczas najbliższej zwycięskiej wyprawy na loch gildii, w której weźmiemy udział.
TAK WIĘC POWODZENIA W ULEPSZANIU KLASERA :D