13.12.2017
Najlepsze taktyki w Shakes & Fidget #2 - Statystyki i lochy
Po pierwszym poradniku mam nadzieję, że zrozumieliście o co chodzi w grze. Gdy robicie sobie karczmę i atakujecie na arenie, przyszedł czas na osiągnięcie 10 levelu. Dzięki temu możemy znaleźć klucz do lochów w zadaniu, ale o tym potem. Najpierw statystyki naszego bohatera! Na pierwszym screenie widzicie moją postać na nowy serwerze W20. Gram zwiadowcą, więc jak zauważyliście mam najwięcej zręczności, potem wytrzymałości, szczęścia, a na końcu siły i inteligencji. Dlatego, ponieważ moja profesja opiera się na zręczności. Główną cechą wojownika jest siła, a maga inteligencja. Te trzy cechy musimy rozwijać jak najlepiej w zależności od profesji. Kolejną statystyką jest wytrzymałość. Również bardzo ważna cecha, ponieważ to dzięki niej zwiększa nam się zdrowie. Ważne jest też szczęście, gdyż dzięki nim możemy zadać cios krytyczny. Jak zapewne zauważyliście, obok zręczności mam obrażenia ~34.085. Co to takiego? To średnia obrażeń jaka moja postać może zadać w walce. Składa się ona na ilość punktów zręczności, obrażeń broni oraz portal (o tym później). To samo tyczy się wytrzymałości. Mam 300.016 punktów hp, na co składają się punkty wytrzymałości, portalu, oraz miksturki dodającej +25% punktów życia (nie mam jej teraz założonej więc tego nie widać, kosztuje 15 grzybów). Aby zwiększyć punkty cech można dodawać je za pomocą pieniędzy, ekwipunku, klejnotów (zdobywamy w twierdzy) oraz miksturek. Od 75lvl cechy dodają również pupile, ale o tym później.
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Na drugim screenie widać lochy. Od 10 levela w zadaniu w karczmie można zdobyć klucz do pierwszych lochów. Lochy są podzielone na zwykły świat i strefę mroku, gdzie są te same lochy ale silniejsze oraz zamiast wieży (lewy górny róg) jest tornado. Dodatkowo na środku widać portal, o którym mówiłem na początku. Potwory w portalu mają bardzo dużo HP i bardzo trudno jest je zabić. Co północ regeneruje się tym potworkom 10% życia. Za zabicie portalu dostajemy +1% do punktów życia! Pierwsze 9 lochów odblokowujemy poprzez zdobycia klucza w karczmie, kolejne po przejściu całego następnego. W każdym miejscu znajduje się 10 potworów, ostatni to boss. Po przejściu miejsca dostajemy gwarantowany artefakt. Po zabiciu normalnych potworków też można dostać artefakt ale nie ma na to gwarancji. Lochy to dobre miejsce gdzie można zwiększyć swój level i zarobić golda. Atakować potwory można co godzinę za darmo lub za 1 grzyba.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
W grze mamy takie lochy:
- Zbezczeszczone Katakumby - od 10lvl w misji,
- Kopalnie Glorii - od 20lvl w misji,
- Ruiny Gnark - od 30lvl w misji,
- Grota Korsarzy - od 40 poziomu na misji,
Ołtarz Szmaragdowej Łuski - od 50 poziomu na misji,
Toksyczne Drzewo - od 70 poziomu w gabinecie magii, od 80 poziomu także na misji,
Strumień Lawy - od 80 poziomu na misji,
Świątynia Zimnej Krwi - od 95 poziomu na misji,
Piramida Szaleństwa - od 110 poziomu na misji i w zbrojowni,
Twierdza Posępnego Czerepu - otwiera się sam po ukończeniu wszystkich dziewięciu lochów,
Cyrk Grozy - otwiera się sam po ukończeniu 10 lochu,
Piekło - otwiera się sam po ukończeniu 11 lochu,
13. Piętro - otwiera się sam po ukończeniu 12 lochu,
Easteros - otwiera się po znalezieniu klucza (w kopalni klejnotów), jeżeli odblokowany jest już 12 loch.
Tak wygląda lista głównych lochów. Walczcie dzielnie, a przejdziecie wszystkie! W następnym poradniku klaser, twierdza i gildia!