Podstawy podstaw
Zacznijmy może od tego iż wybór naszej profesji w grze nie jest bez znaczenia. Jak dobrze wiemy do wyboru mamy : Wojownika, Maga i Łucznika. Istnieje w grze coś na kształt "trójkąta mocy", który przedstawia się następująco :
Wojownik - silny wobec łuczników, słaby przeciwko magom
Mag - silny wobec wojownika, słaby przeciwko łucznikom
Łucznik - silny wobec magów, słaby przeciwko wojownikom
Zależności te powodują iż walki na arenie lub pojedynki z potworami raz są dla nas dużym wyzwaniem, a raz proste jak bułka z masłem (tak, potwory też są podzielone na powyżej wymienione klasy).
- siłę
- zręczność
- inteligencję
- wytrzymałość
- szczęście
Dwie ostatnio opcje są takie same dla wszystkich, mianowicie odpowiadają za ilość punktów zdrowia i szansę na uderzenia krytyczne. Siła, zręczność i inteligencja mają natomiast role zamienne dla różnych klas :
- Siła - Dla wojownika zwiększa atak, dla pozostałych zwiększa obronę przed wojownikami
- Zręczność - Dla Łucznika zwiększa atak, dla pozostałych zwiększa obronę przed łucznikami
- Inteligencja - Dla maga zwiększa atak, dla pozostałych zwiększa obronę przed magami
Stąd wysuwa się wniosek że dla poszczególnych klas należy zwiększać głownie punkt odpowiadający za wzrost ataku, wytrzymałość i szczęście.
- dużo doświadczenia, mało złota
- dużo złota, mało doświadczenia
- mało złota i doświadczenia
Dodatkowo w każdej grupie może pojawić się przedmiot do zdobycia.
Najbardziej opłaca się według mnie brać zadania z dużą ilością złota, gdyż to ono gra główne skrzypce w całej grze. Należy także zwracać uwagę na to iż czasami mniejsza ilość złota jako nagroda nie oznacza to iż należy ją wybrać, bo inne zadanie z mniejszą ilością pieniędzy może zawierać dużo warty przedmiot (co sprawia że dostaniemy za nie dużo więcej kasy, sprzedając item).
Na sam koniec kwestia najcenniejszego surowca w całej grze - grzybków. Najlepiej jest je wydawać tylko i wyłącznie w ostateczności gdyż w przyszłości, będąc już w gildii, mogą się bardzo przydać. Jedyną sensowną inwestycją wydaje mi się zakup lepszego wierzchowca aby nasze misje nie trwały w nieskończoność oraz aby zwiększyć naszą szansę na znalezienie kolejnych podczas misji. Dużą ilość grzybków można zdobyć w grze podczas wydarzenia zwanego jako : "Festiwal grzyba" idąc na duże ilości wypraw lub przestając grać na jakiś czas (około 14 dni), wtedy gra nagradza nas 10 dodatkowymi jednostkami grzyba w ramach zachęcenia Cię do dalszej gry.
Grając w sfgame pewnie zainteresuje Ciebie wątek [url=https://www.bananki.pl/forum/thread/lochy-sfgame-jak-zdobyc-klucze-do-lochow-5851/]sfgame lochy[/url]