Poradnik dla początkujących.
Te elementy odblokowują się dopiero na wyższych lvlelach, więc nie ma sensu się nimi przejmować na początek.
http://sf.kalais.net/ - ta strona może się przydać każdemu początkującemu. Znajdziemy tam przede wszystkim opisy lochów, którą broń lub zadanie wybrać, koszty cech i rozwoju gildii, oraz wiele więcej.
Po wybraniu świata, pierwsze co rzuci nam się w oczy to kreator postaci. Wygląd nie jest ważny, ważna natomiast jest rasa i klasa postaci. Rasa daje nam bonusy do statystyk. Potem możemy ją zmienić (bonusy zostaną)
Najlepsza rasa: Demon
Statystyki najlepiej rozdawać w proporcji 3:2-siła:wytrzymałość, można troszkę dorzucić w szczęście, a co ok. 5 lvl wbijamy troszkę zręczności i inteligencji, by dawać radę na pvp. Dlaczego tak? Szczęście i kryty nie są potrzebne wojownikowi. Ma on dość niski bazowy dmg, więc kryty, aż tak wiele nam nie dają.
Mag-ogromne obrażenia, mało życia, jego ataki przebijają pancerz i nie da się ich uniknąć/zablokować.
Rasa: Człowiek, Mroczny elf.
Statystyki jakie polecam to 3:2:1-Inteligencja:Szczęście:Wytrzymałość
Oczywiście nie zapominamy o Sile i Zręczności co ok. 5 lvli.
Mag to postać, która stawia na uderzenie. Nie musimy mieć dużo życia. Liczą się obrażenia, oraz ciosy krytyczne, które w przypadku maga, często decydują o wygranym starciu. W skrócie zabijamy przeciwnika zanim on zabije nas :)
Łowca-średnie życie i obrażenia, uniki
Statystyki to 3:2:1-Zręczność:Wytrzymałość:Szczeście
Reszta jak u maga i wojownika.
Łowca to klasa ze zbalansowanymi statami. Ważne u niego są uniki, na które ma aż 50% szans (wyjątkiem jest mag, który je omija). Klasa najlepiej radzi sobie w lochach i wielu uważa ją za najlepszą.
Arena- tutaj nie ma o czym pisać. Najlepiej walczyć z klasą którą kontrujemy.
Kontry: Wojownik pokonuje maga, mag łowcę, łowca wojownika. Oczywiście nie zawsze :)
Lochy-klucze dostajemy co 10 lvli, z misji (klucz do lochu 6 wypada z gabinetu magii). Lochy od 10 do 13 odblokowują się po zaliczeniu wcześniejszego,a klucz do 14 znajdujemy w kopalni klejnotów.
Gildia-warto dołączyć do jakiejś (nie polecam zakładania). Gildia daje nam bonusy do zdobywanego expa i złota z misji.
Myślę, że pomogłem troszkę poznać świat gry. Nie zapominamy oczywiście o rozwijaniu twierdzy i ustawianiu warty gdy kończymy grę. :)