Poradnik - Jak odblokować poszczególne lochy?
Gra Shakes and Fidget powstała 6 lipca, roku 2010. Można w niej znaleźć wiele zabawnych easter egg'ów, i parodii. Należy do gatunku gry fantasy RPG, przeglądarkowa, free to play. Podczas tworzenia postaci wybieramy własną rasę i profesję, i wkraczamy w niesamowity świat pełen grozy, przygód i niebezpieczeństwa. Wyróżniamy pięć profesji - wojownik, zwiadowca, mag, paladyn, zabójca. Oraz osiem ras - człowiek, elf, ork, mroczny elf, krasnolud, goblin, gnom i demon. Już sporo napisałem o tej grze, dlatego przejdźmy do mojego poradnika, w którym wytłumaczę wam jak odblokować lochy - Zbezczeszczone Katakumby, Kopalnie Glorii, Ruiny Gnark, Grota Korsarzy, Ołtarz Szmaragdowej Łuski, Toksyczne Drzewo, Strumień Lawy, Świątynia Zimnej Krwi, Piramida Szaleństwa. Twierdza Posępnego Czerepu, Cyrk grozy, Piekło, 13. piętro, Easteros, Tornado, Wieża, a także nowe lochy! - Hemorridor oraz Uświęcona tradycją szkola magii. Zapraszam!
Kopalnie Glorii - Od poziomu 20 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji,
Ruiny Gnark - Od poziomu 30 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji,
Grota Korsarzy - Od poziomu 40 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji,
Ołtarz Szmaragdowej Łuski - Od poziomu 50 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji,
Toksyczne Drzewo - Od 70 poziomu możemy kupić w gabinecie magii, od poziomu 80 możemy znaleźć w karczmie podczas misji,
Strumień Lawy - Od poziomu 80 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji,
Świątynia Zimnej Krwi - Od poziomu 95 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji,
Piramida Szaleństwa - Od poziom 110 możemy zdobyć klucz w karczmie podczas misji, lub kupić w zbrojowni,
Twierdza Posępnego Czerepu - Zostaje odblokowany po pokonaniu wszystkich poprzednich lochów,
Cyrk grozy - Zostaje odblokowany po pokonaniu Twierdzy Posępnego Czerepu,
Piekło - Zostaje odblokowany po pokonaniu Cyrku Grozy,
13. piętro - Zostaje odblokowany po pokonaniu Piekła,
Easteros - Możemy znaleźć go w kopalni klejnotów, jeśli mamy już odblokowane 13. piętro.
Przejdźmy do tych zupełnie innych lochów niż te, czyli Portal do piekieł, Tornado, Wieża, Hemorridor i Uświęcona Tradycją Szkoła Magii.
Portal do piekieł - Jest to miejsce w którym walczymy bardzo potężnymi demonami, jeśli go nie pokonacie to nie martwcie się, możecie go pokonać na następny dzień, a jego życie pozostanie, z warunkiem 10% więcej życia. Czyli jeśli potwór nie zostanie zabity przed północą to ilość jego życia regeneruje się o 10%. Możemy go odblokować gdy nasza postać zdobędzie 99 poziom.
Tornado - Tutaj mamy do pokonania aż 1000 przeciwników! Jeżeli po walce naszemu bohaterowi zostanie co najmniej 90% życia , możemy dokonać ponownego ataku za darmo (brak czekania godzinę na darmową próbę). Jednakże przeciwnicy z tego lochu, niestety nie są zaliczane do klasera dokładności. Możemy go odblokować, po odblokowaniu Strefy Mroku. Ale jak właściwie odblokować strefę mroku? Trzeba mieć odblokowaną Wieżę, oraz mieć 125 poziom naszej postaci.
Wieża - Mamy tutaj 100 przeciwników do pokonania, i z pomocą dostajemy trzy różne postacie - Barbarzyński Barbar, wojownik, Szczwana Kunegunda, zwiadowca, Maguś Mariusz, mag. Zostaje odblokowana razem z dziesiątym lochem, czyli razem z Twierdzą Posępnego Czerepu.
Hemorridor - Niedawno była aktualizacja, w której nowy loch ujrzał światło dzienne. Nawiązuje on do Władcy Pierścieni. Loch Władcy Pierścieni w Strefie Światła może zostać odblokowany kluczem, którego należy wykopać w kopalni klejnotów. Wymóg: Loch 12 musi być otwarty. W Strefie Mroku również można odblokować, kluczem, którego można znaleźć w kopalni. Wymagane: pokonanych 5 potworów w 12 lochu.
Uświęcona Tradycją Szkoła Magii - To także nowy loch, nawiązujący do Harry'ego Potter'a - W strefie światła dostępność lochu odblokowuje się automatycznie po osiągnięciu 200 poziomu postaci, by odblokować loch w strefie mroku wymagany jest 350 poziom postaci.
To wszystko w tym artykule! Dziękuje za przeczytanie. Mam nadzieję że ten poradnik wam się przydał.