Recenzja gry "Shakes & Fidget"
Witam, dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją recenzję o grze "Shakes & Fidget". Jest to gra z ciekawymi rysunkami i jej grafiki często wywołują podziw jak i uśmiech na twarzy. Jest to gra humorystyczna ale z super mechanikami i da się w nią wciągnąć.
Jest karczma, w której wykonuje się zadania w zamian za złoto oraz doświadczenie. Złoto to można wydać w zbrojowni jak i gabinecie magii. Wiele popularnych osób gra w tą grę i ją poleca. Arena to miejsce w którym walczy się z wybranym jednym z trzech
innym graczem. Za wygraną dostaje się cześć dzięki której wspina sie na sali chwały. Dostaje się też złoto jak i doświadczenie. Gdy się przegra walkę tracicie złoto, doświadczenie oraz cześć w sali chwały. W zbrojowni kupuje się wyposażenie takie jak: pas, napierśnik, broń ( + tarcza w przypadku wojownika), rękawice, buty oraz hełm. W gabinecie magii kupuje się: eliksiry, amulety, pierścienie oraz naszyjniki. W stajni wypożycza się wierzchowce.
Jest funkcja wiedźmy, kowala, koła fortuny, lochów, areny, twierdzy, gildii, poczty, sali chwały, stajni, pupili, warty i wiele wiele więcej. Druga walutą są grzybki, można je zdobyć poprzez misje (za 1 misję poszczególnego dnia jest gwarantowany 1 grzyb) oraz poprzez kupowanie u Tajemniczego Handlarza. Nie, nie jest to gra Pay2Win, po prostu grzybki ułatwiają i przyśpieszają rozgrywkę, a ten kto chce może wydać na to pieniądze. Jest wiele gildii w całym świecie shakes & fidget ale najbardziej interesują nas jej atuty. W gildii występuje czat, który umożliwia komunikacje z innymi członkami gildii, istnieje trener, skarbiec oraz gigantyczna grzybowa katapulta. Trener, gdy się w niego zainwestuje za każdą wyprawę zwiększa nam doświadczenie i zdobywamy go więcej. Skarbiec dodaje nam dodatkowe złoto gdy ukończymy zadanie po zainwestowaniu w niego, a gigantyczna katapulta po załadowaniu pomaga w odpieraniu ataków przeciwnych gildii. Istnieje portal do piekieł, istnieją wyprawy oraz wojny gildii.
W tej grze występują również wydarzenia które pojawiają się w każdy piątek a kończą się w poniedziałek. Jest zawarte wiele klas takie jak: Druid, Łowca demonów, Berserker, Wojownik, Zwiadowca, Mag, Paladyn oraz Zabójca. Każda klasa ma swój przywilej i unikalne atuty a statystyki trzeba rozdzielać w zależności od wybranej klasy. Wygląd postaci też się liczy, wszystkie zwą się tak: Człowiek, Elf, Krasnolud, Gnom, Ork, Mroczny Elf, Goblin, Demon. Moje przeżycia z tą grą są piękne i każdemu polecam w nią zagrać. Twierdza jest odblokowana od 25 poziomu i składa się z: Twierdzy, Chaty drwala, kamieniołomu, koszar, gildii łuczników, kuźni, fortyfikacji, wieży magów, kopalni klejnotów, skarbca oraz akademii. Lochy to funkcja która pomaga nam zdobyć przedmioty oraz doświadczenie. Jest ich 22 (licząc wieżę) a w strefie mroku kolejne 22 tylko że się od siebie różnią. Całą grę polecam oraz gdy już zagracie, POLECAM grać codziennie.