01.07.2017
Shakes & Fidget poradnik cz.1
Swoją przygodę rozpoczynamy od stworzenia własnej postaci gdzie możemy sobie wybrać profesję czyli wojownika, zwiadowcę lub maga; płeć; rasę bohatera, gdzie do wyboru mamy: Człowieka, orka, elfa, mrocznego elfa, krasnoluda, goblina, gnoma i demona. Gra polega na zdobywaniu jak najwyższych poziomów i wspinaniu się po szczeblach rankingu do samej topki, w grze jest ogromna ilość serwerów i możemy wybrać tylko jeden na którym będziemy grali chyba że zrobimy sobie dodatkowe postacie na innych serwerach. Po stworzeniu postaci najlepiej od razu zweryfikować swoje konto poprzez adres e-mail i dodatkowo dostaniemy 10 grzybków, będziemy mogli pisać listy do innych graczy oraz będziemy mieli pozwolenie na wpłacanie złota i grzybków do gildii które pozwolą ją rozwinąć, ale zacznę od początku. Tak wygląda obecnie mój profil postaci po dwóch i pół roku grania:
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
A więc zaczynając od góry pierwszą mamy karczmę w której to możemy się pojąć misji czasowych z których zdobędziemy doświadczenie, złoto, przedmioty, owoce oraz klucze do lochów. Po przekroczenie 50 poziomu będziemy dostawać kawałki lustra o czym później opowiem, a po przekroczeniu 100 poziomu dostaniemy klucz do magicznej toalety a której też opowiem. W karczmie mamy także hazardzistę z którym możemy pograć za złoto lub grzybki które możemy pomnożyć albo je stracić, oraz jest tam też barman u którego możemy wypić piwo i zyskać 20 punktów awanturniczości. Na arenie możemy toczyć walki z innymi graczami, możemy się bić gdy nie wykonujemy żadnej misji chyba że po zdobyciu 50 poziomu uzbieramy bodajże 14 kawałków magicznego lustra, to wtedy będziemy mogli walczyć na arenie lub atakować lochy w czasie wykonywania misji. na warcie możemy zarobić pieniądze w czasie gdy nie wykonujemy misji.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
W zbrojowni (jak sama nazwa mówi) możemy się uzbroić w broń (miecze, topory, łuki, kusze i różdżki), tarcze, hełm, napierśnik, rękawice, buty oraz pas, czasami trafiają się tam epickie przedmioty. W zbrojowni także jest ukryty miecz który przenosi nas do kowala który funkcjonuje od 90 poziomu i możemy u niego ulepszyć przedmioty, zrobić miejsce na klejnot w przedmiocie, usunąć klejnot z przedmiotu oraz rozmontowywać przedmioty na stal i diamenty dzięki którym możemy wykonać wcześniej wypisane czynności. W gabinecie magii podobnie co w zbrojowni, możemy kupić przedmioty na naszą postać i nie tylko: amulety, pierścienie, talizmany, eliksiry które dodają nam bonus do siły; magii; zręczności; wytrzymałości lub do szczęścia oraz magicznego eliksiru nieśmiertelności, klepsydry ruchomych piasków niecierpliwości które pomijają nam misje, czasami trafimy klucze do lochów i po ukończeniu 10 poziomu w gabinecie magii możemy znaleźć klaser dokładności w którym znajdziemy obrazki stworów które pokonaliśmy oraz artefakty które mieliśmy na sobie albo miała osoba którą pokonaliśmy na arenie. w gabinecie magii też za ukrytą niepozorną księgą znajdzie się czarownica która co tydzień daje nam zwój z zaklęciem na nasze artefakty.