Shakes & Fidget - Poradnik dla początkujących
Rasy:
Przede wszystkim musisz wybrać rasę. Każda ma bonusy, więc na przykład demon jest bardzo dobry na wojownika i niezbyt dobry na zwiadowców.
Oto wszystkie zalety i wady każdej rasy w grze:
Człowiek
Siła: 0
Zręczność: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Szczęście: 0
Elf
Siła: -1
Zręczność: +2
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: -1
Szczęście: 0
Krasnolud
Siła: 0
Zręczność: -2
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: +2
Szczęście: +1
Gnom
Siła: -2
Zręczność: +3
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: -1
Szczęście: +1
Ork
Siła: +1
Zręczność: 0
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: 0
Szczęście: 0
Mroczny elf
Siła: -2
Zręczność: +2
Inteligencja: +1
Wytrzymałość: -1
Szczęście: 0
Goblin
Siła: -2
Zręczność: +2
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: -1
Szczęście: +1
Demon
Siła: +3
Zręczność: -1
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: +1
Szczęście: -3
Najlepszą rasą na wojownika jest demon.
Najlepszą rasą na zwiadowców jest gnom.
Najlepszą rasą na maga jest mroczny elf.
Człowiek ma 0 dla wszystkiego, więc jest optymalny dla wszystkich klas.
Wiesz, możesz z łatwością grać dowolną rasą, ponieważ nie ma to większego znaczenia
Okej, następnym krokiem jest wybór klasy.
Masz trzy możliwości:
- Wojownik, który ma dużo wytrzymałości i siły (co jest jego głównym atrybutem). Może zablokować atak, a jego ataki mogą zostać zablokowane przez wojowników lub unikane przez zwiadowców. Dobry wybór na najazdy gildii itp.
Preferencje atrybutów:
Siła +7
Zręczność +3
Inteligencja +0
Wytrzymałość +5
Szczęście +0
- Mag, który lubi rzucać czary i takie tam. Jego główną umiejętnością jest inteligencja, a jego ataki nie mogą być blokowane lub unikane.
Preferencje atrybutów:
Siła +0
Zręczność +0
Inteligencja +8
Wytrzymałość +2
Szczęście +5
UWAGA: Magowie są mistrzami PvP
- Zwiadowca, który jest pomiędzy Wojownikiem i Magiem. Jego główną umiejętnością jest zręczność. Dobry wybór, jeśli chcesz szybko się rozwijać
Preferencje atrybutów:
Siła +1
Zręczność +7
Inteligencja +1
Wytrzymałość +4
Szczęście +2
Równowaga jest wszystkim. Wyszkol swoją postać w następujący sposób: podstawowy atrybut to; wytrzymałość > szczęście > reszta (ulepszaj je od czasu do czasu, nie zapomnij o nich, ponieważ pomagają ci walczyć z innymi klasami)
Zwróć uwagę, że każda klasa ma swoje główne statystyki, więc polecam Ci zbudować w ten sposób:
- Wojownik
Do 35 lvl
Ulepszyć GŁÓWNIE siłę i wytrzymałość - w stosunku 2: 1 (2 siły i 1 wytrzymałości
Po 35 lvl
Ulepszaj 3: 2: 1 (3 siły: 2 wytrzymałośći: 1 szczęście)
- Mag
Do 35 lvl
Głównie inteligencja i wytrzymałość (2: 1)
Po 35 lvl
3: 2: 1 (3 inteligencji: 2 wytrzymałości: 1 szczęścia)
- Zwiadowca
Do 35 lvl
Głównie zręczność i wytrzymałość (2: 1)
Po 35 lvl
3: 2: 1 (3 zręczność: 2 wytrzymałość: 1 szczęście)
Pamiętaj, aby czasami ulepszać dwie inne statystyki.
Eliksiry
Każda klasa powinna wziąć tę miksturę:
- Główny eliksir statystyk
- Mikstura wytrzymałości
- Mikstura życia wiecznego lub mikstura szczęścia (polecam pierwszą)
PAMIĘTAJ, ŻE ZAWSZE MUSISZ MIEĆ ELIKSIRY. JEST NAPRAWDĘ WAŻNE.
Ekwipunek
Zwiadowcy mogą wyposażyć się w 9 przedmiotów. Skup się na zręczności i wytrzymałości. Nie wydawaj pieniędzy na przedmioty dające szczęście.
Wojownicy mogą wyposażyć się w 10 przedmiotów, ale nie mają premii za broń. Skoncentruj się na sile i wytrzymałości. Ponownie nie poleciłbym ci wydawania przedmiotów na szczęście.
Magowie mogą wyposażyć się w 9 przedmiotów. Skoncentruj się na inteligencji, a następnie na wytrzymałości. Elementy szczęścia są również dobre, ponieważ mogą podnieść krytyczny cios, którego nie można zablokować
Wierzchowce
Zawsze trzymaj się tych 3 zasad.
- Kiedy zaczynasz, zawsze kupuj wierzchowca, na który możesz sobie pozwolić (na początku nie marnuj 25 grzybów!)
- Kiedy jesteś wystarczająco bogaty kup tygrysa.
- Nie kupuj gryfosmoka, jeśli nie zamierzasz często kupować grzybów.