Charakterystyka wrogów SI
Poniżej przedstawiam wam wszystkich wrogów SI:
Legowisko Wilków:
Są najsłabszymi jednostkami SI w całej grze. Liczba wilków, jaka jest w legowisku, zależy od średniej rangi gminy. Wilki nie mogą nas atakować. Legowisko zmniejsza popularność w całej gminie o 2.
Obóz rozbójników:
Jest drugim najsłabszym SI w grze. Tak jak w legowiskach wilków, liczba rozbójników zależy od średniej rangi w gminie. Zazwyczaj w obozowiskach konstrukcje są drewniane i zazwyczaj w obozie tym są uzbrojeni chłopi i łucznicy jako ci rozbójnicy. Obóz zmniejsza popularno
Poniżej na obrazku, jak wygląda obóz rozbójników:
Zamek Szczura:
Jest to najsłabszy zamek wrogiej SI. Konstrukcje też są tutaj zazwyczaj drewniane, a żołnierze w tym zamku to zazwyczaj uzbrojeni chłopi i łucznicy. Zamek Szczura zmniejsza popularność gminy o 10.
Zamek Węża:
Jest to drugi najsłabszy zamek Si w tej grze. Co ciekawe, Wąż atakując graczy stara się niszczyć losowe budynki w wiosce. Jego zamku są z kamienia i podłużne, dokładnie tak jak wąż. Zamek Węża zmniejsza popularność gminy o 18.
Zamek Wieprza:
Jest on drugim co do siły zamkiem w grze, jednak zdecydowanie silniejszym od Węża. Zniszczenie jego zamku jest dosyć trudne nawet dla bardzo silnych graczy. Zamek Wieprza zmniejsza popularność gminy o 25.
Zamek Wilka:
Jest to najsilniejszy zamek SI. Zniszczenie go jest naprawdę trudne i jedna pełna armia raczej nie starczy do zniszczenia go. Zamek Wilka zmniejsza popularność gminy o 32.
Na obrazku niżej zamek Wieprza
Jest to jedyny SI w Stronghold Kingdoms, którego nie możemy zaatakować. Wysyłają jednocześnie ataki na wszystkie wioski w gminie. Siła ataku zależy od rangi gracza. Ataki z obozów oblężniczych stają się stopniowo trudniejsze do odparcia. Uzyskamy honor, jeśli skutecznie odeprzemy atak oraz stracimy go, jeśli przegramy. Obozy oblężnicze wroga po jakimś czasie same znikną z gminy. Co ciekawe, wrogie obozy oblężnicze nie obniżają popularności gminy oraz atakują nawet te wioski, które mają ochronę.
Dyplomacja:
Dyplomację możemy zbadać w drzewku wojskowości, mając kasztelaństwo na 4 poziomie. Pozwala nam ona zatrzymać ataki SI. Im wyższy poziom dyplomacji, ty większe prawdopodobieństwo, że zatrzymamy atak. Co ciekawe, jeśli zatrzymamy atak, dostaniemy honor jakbyśmy wygrali bitwę.