02.12.2017
Inżynier wyposażenie
Inżynierem możemy grać agresywnie i defensywnie. Aby grać agresywnie musimy tą klasą troche pograć i mieć pare przedmiotów które nam w tym pomogą mam na myśli: Ryzykowny ratunek ,kieł oraz podstawowy pistolet.
Co nam dają te przedmioty może pistolet nic ciekawego ale reszta daje nam sporą przewagę przed przeciwnikami. Ryzykowny ratunek daje nam możliwość odnawiania życia dla działka jak i dla innych konstrukcji z odległości ,czyli nie musimy stać przy nim także możemy leczyć konstrukcje sojuszników. Umożliwia także w dowolnej chwili teleportowanie do siebie danej konstrukcji lecz wtedy nam spada odporność na obrażenia i jesteśmy narażeni na mini krytyki. W tej broni mamy zmniejszoną pojemność magazynka o -34% oraz -50% maksymalnej amunicji.
Kieł daje nam szybsze tępo budowy o 30% lecz zamian mamy mniejsze obrażenia -25%
Grając w tę grę możesz zdobyć
100
Graj
Przedmioty defensywne to pomson 4000 lub likwidator ,poskramiacz i podstawowy klucz. Pomson 4000 nie ma amunicji czyli możemy strzelać ile dusza zapragnie :) ,pociski nie mogą być odbite ,penetrują przeciwników ,zabiera 20% niewidzialności od wrogiego szpiega (przy trafieniu) i zabiera 10% ładunku mediguna także przy trafieniu. Nie ważne czy medyk użył UberCharge i jest nieśmiertelny z towarzyszem to i tak zabierzemy mu te 10% ładunku i UberCharge będzie trwało krócej. W tej broni mamy mniejszy magazynek o 33%. Likwidator jest zabójczy bo nie potrzebuje przeładowania ale za to używa metal jako amunicji ,każdy strazł kosztuje 30 sztuk metalu ale 100% zadanych obrażeń wraca jako metal. Poskramiacz umożliwia nam kontrolowanie działka i daje tarcze tej budowli czyli lepsza wytrzymałość. Dzięki kontroli możemy sprawdzić podejrzanych sojuszników lub strzelać z daleka.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
100
Graj
Ja na inżynieru nosze samosąd ,podstawowy pistolet i jednorękiego bandyte. Jednoręki bandyta może nie umożliwia nam budowy działka na 2 i 3 poziom ale za to mamy ulepszony pierwszy poziom działka który szybciej strzela i jest o wiele szybszy w budowie i mniej kosztuje metalu. Zwiększa nam punkty zdrowia o 25 i trzeci udany cios z rzędu zapewnia nam obrażenia krytyczne ale nie mamy losowych trafień krytycznych. Gdy nasze działko zabije lub zdobędziemy asystę to po zniszczeniu działka dostajemy pociski krytyczne w samosądzie. Za każde zabójstwo dostajemy 2 pociski a w asyście dostajemy tylko jeden pocisk. Możemy mieć tylko 35 pocisków. W tej broni nie mamy losowych trafień krytycznych i rozmiar magazynka jest zmniejszony o 50% czyli w magazynku mamy tylko 3 pociski. No i podstawowy pistolet na wszelki wypadek.