Szpieg - Jak grać, Atuty i Ekwipunek.
2. Ekwipunek
Rewolwer - broń długo lub średnio dystansowa zadająca średnie obrażenia.
Nóż - bron biała zabijająca jednym uderzeniem w plecy wroga, natomiast w każde inne miejsce zadaje obrażenia średnie.
Zegarek - Pozwala na stanie się nie widzialnym należy uważać, ponieważ będąc niewidzialnym używa nam się energia przedstawiona na zegarku gdy się cała zużyje stajemy się ponownie widzialni. Widzialni stajemy się również gdy dotkniemy się z jakimś przeciwnikiem lub podniesiemy np. flagę.
Saper - Można go użyć na działkach, teleportach i zasobnikach przeciwnika
Zestaw przebrań - używa się go do przebrania za przeciwnika
4. Przydatność
Szpieg to doskonały zabójca, jest on wyśmienity przeciw: Snajper, Inżynier, Gruby, Medyk. Średni przeciw: Skaut, Żołnierz, Demoman. I słaby przeciw: Pyro który go absolutnie kontruje. W jednej drużynie powinno być najwięcej 2-3 szpiegów. Jest to natomiast postać która nie zawsze daje dużo drużynie więc niedziwnym obrazkiem jest jego brak.
UWAGA
-Gdy spy jest niewidzialny i podniesie flagę traci niewidkę.
6.Dobre przedmioty dla Szpiega.
Nóż - tutaj bardzo dobry jest "zamrożony agent" który pomaga w obronie przed Pyro.
Pistolet - tu natomiast polecam zostać przy początkowym, ponieważ inne bronie nadają zbyt duże minusy przez co stają się nie grywalne.
Zegarek - to zależy od stylu grania natomiast ja polecam "peleryna nożownika" ponieważ nie daje on dużych minusów natomiast daje dobre plusy.
Saper - tutaj jak kto woli ponieważ wszystkie działają tak samo a zmieniają tylko wygląd.
Zestaw przebrań - tu nie ma żadnych przedmiotów