The Pride of Taern-Opis postaci
-Zaletach i wadach
-Ekwipunku do 30 poziomu
-Najważniejsze umiejętności i statystyki
Zacznijmy od rodzajów profesji występujących w grze, są to:
-Mag ognia
-Barbarzyńca
-Rycerz
-Druid
-Łucznik
-Sheed
-Voodoo
Warto też wspomnieć że postacie dzielą się na dwie grupy.
Fizyczne- Najważniejszymi statystykami są zręczność, siła i kondycja. Atakują one głównie w zwarciu i urokami (wyjątkiem jest łucznik).
Magiczne- Najważniejszymi statystykami są wiedz, moc i mana. Atakują głównie na dystans i urokami które w przeciwieństwie do postaci fizycznych potrafią narobić szkód.
Postać zadająca wraz z barbarzyńcą największe obrażenia w grze z tym że mag jest typowo dystansową profesją. Jest on wręcz idealny dla początkujących. Niestety pomimo ogromnych ran które zadaję jest on mało wytrzymały.
Zalety:
-Duży dmg
-Łatwy początek
-Możliwość zwiększenia obrażeń w czasie walki
-Atak obszarowy
Wady:
-Łatwy do zabicia
-Słabe wsparcie dla innych członków drużyny
Barbarzyńca:
Tak jak wyżej napisałem zadaje on ogromne obrażenia lecz w przeciwieństwie do poprzednika walczy w zwarciu i jest wytrzymalszy. Również polecany dla początkujących.
Zalety:
-Wytrzymalszy od maga
-Łatwy początek
-Duży dmg
-Możliwość zwiększenia obrażeń w czasie walki
Wady:
-Słaba celność
Rycerz:
Jeden z supportów którzy w drużynie polegają na obronie innych. Jest on trudny do zabicia dzięki umiejętności "Blok Tarczą" i idealnie ochrania wrażliwych sojuszników.
Zalety:
-Idealna "Tarcza" dla drużyny
-Mocno obniża otrzymywane obrażenia
-Potrafi zwiększyć obrażenia całej drużynie
Wady:
-Dosyć trudny początek
-Nużąca gra drużynowa
-Trudna gra samemu
Druid:
Drugi support który walczy w zwarciu i używa uroków. Jest on o tyle ważniejszy od rycerza że zamiast tylko bronić potrafi leczyć i unieruchamiać wroga.
Zalety:
-Jako jedyna postać potrafi leczyć
-Umiejętność która zatrzymuje wroga
- Idealny w pvp i solowaniu bossów
Wady:
-Mozolne nabijanie poziomów
-Najtrudniejszy początek
-Małe obrażenia
Łucznik:
Fizyczna postać atakująca z dystansu potrafi mocno napsuć krwi przeciwnikowi przez jego wykańczające ataki.
Zalety:
-Dobra celność
-Łatwy początek
-Atak obszarowy
-Ataki które powoli wykańczają przeciwnika
Wady:
-Dosyć małe obrażenia
-Musi używać many i kondycji
Voodoo:
Postać władająca najpotężniejszymi urokami. Mocno obniża celność i potrafi zabić wroga z mającego sporo życia jednym atakiem.
-Najlepsze uroki
-Atakuje jako pierwszy
Wady:
Kiepska walka i obrona w zwarciu
Sheed:
Klasa o której mało się wypowiem gdyż prawie w ogóle nią nie grałem. Potrafi on walczyć na dystans i w zwarciu. Do tego dochodzą ciekawe umiejętności takie jak uniki czy kontrola oddechu
Zalety:
-Posiada uniki
-Potrafi dodać sobie PA
-Mocno obniża obronę i atak przeciwnika
Wady:
-Słaba celność
-Duże zużycie kondycji
Ekwipunek na 30 poziom dla:
Postaci Magicznych
-Hełm -> martumal -> Khalam
-Naszyjnik -> Ibura -> maiarot
-Rękawice -> Fraxy
-Buty -> Czengsvesy
-Pas -> Sklepowy
-Zbroja -> Sklepowa
-Broń -> Derengil -> Tężec
-peleryna -> sklepowa
Postaci fizycznych
-Hełm -> Grzebień
-Naszyjnik -> Hardas -> Maiarot
-Rękawice -> Sklepowe
-Buty -> Moczary
-Pas -> Anabolik
-Zbroja -> Bartaur
-Broń -> Łucznik (Piroklast) / Sheed (Rolrak) / Brabarzyńca (Tasak) / Rycerz (Sklepowe)
Statystyki:
Siła- Odpowiada za ilość obrażeń zadawanych przez ataki fizyczne
Zręczność- Odpowiada za celność i obronę przed atakami fizycznymi
Moc- Odpowiada za ilość obrażeń zadawanych przez ataki magiczne
Wiedza- Odpowiada za celność i obronę przed atakami magicznymi
Hp (życie)- Odpowiada za to ile postać może wytrzymać w czasie walki
Kondycja- Odpowiada za to ile można wyprowadzić ataków fizycznych w czasie walki
Mana- Odpowiada za to ile można wyprowadzić ataków magicznych w czasie walki
To było by na tyle w tym artykule. Dziękuje za to że go przeczytaliście i mam nadzieje że pomogłem chociaż trochę.