The Pride of Taern - poradnik Maga Ognia
MO to postać, która najbardziej jest polecana dla "świeżych" graczy, dlatego że sprawnie się nią gra. Łatwo można zbierać expić, dzięki ogromnej mocy, która odbiera mnóstwo życia wrogowi, jedną z zalet jest to, że błyskawicznie można uzyskać grupę na potężne istoty, z których mamy wspaniałe korzyści (przedmioty na postać).
Lvl 35-40:
Życie - 505-510
Mana - 305-310
Moc - 50-55
Wiedza - pozostałość
Lvl 53-55:
HP - 705-710
Mana - 305-310
Moc - 105-110
Wiedza - 80-90
Lvl 88-90:
HP - 807-809
Mana - 300-315
Moc - 140-150
Wiedza - 151-160
Gdy zdobędziemy wyższy poziom należy rozdawać: dwa wiedza i dwa moc. Uzbrojenie wyposażamy w wiedzę oraz życie.
Plusy:
Zadawanie wysokich obrażeń
Szybkie zdobywanie doświadczenia
Spoko w walce z innym graczem
Wady:
Wielkie wykorzystywanie many
Mało umiejętności wpływających magicznie na ciało np. osłabienie
Uzbrojenie + kolejność (lvl to nie od jakiego dostępne przedmioty tylko na jakim proponuje zakładać, gdyż i tak trudno je zdobyć)
Ręce - kowala - Brassary uguns II (33lvl) - Vaekany - Pazury (94lvl)
Pasy - kowala - Radius Electricum (37vl) - Koriatula (34lvl) - Sentrion (67lvl) - Exuvium (92lvl)
Portki - kowala - Wzorek (57lvl) - Skiilfy (89lvl)
Pierścionki - 2x Arcanscape II (25lvl) - 2x Fulgur II (40 lvl) - Uguns (37lvl) - 2x Mauremys (89lvl)
Naszyjniki - kowala lub Maiarot (16lvl) - Ostolbin (38lvl) lub Obroża Władcy (lvl 46) - Caratris (50lvl) - Vogurun (82lvl)
Broń - Derengil (23lvl) - Tężec (33lvl) - Geomorph Core (33lvl) - Smoczy Gnat (50lvl) - Istav (82lvl)/Żmij (70lvl)
Czapa - Marmutal (25lvl) - Khalam (35lvl) - Czacha (65lvl) - Htagan (100lvl)
Zbroja - kowala (brak na niski poziom tego raru) - Diabolo (70lvl) - Vorleah (98lvl)
Buty - Czengsvesy (33lvl) - Lysmary (33lvl) - Thorimmy (80lvl)
Pelerynka - druidów/koldów - Nurthil (60lvl) - Dracorporis (95lvl)
Lvl 35:
Okrzyk - jeden
Deszcz ognia - jeden
Podpalenie - jeden
Inkantacja - siedem
Wrażliwość na ogień - cztery
Magiczna iskra - jeden
Ognista sfera - jeden
Odporność na zimno - zero
Kula ognia - siedem
Meteoryt - zero
Lvl 54:
Meteoryt - siedem
Kula ognia - siedem
Odporność na zimno -zero
Ognista sfera - jeden
Magiczna iskra - jeden
Wrażliwość na ogień - cztery
Inkantacja - siedem
Podpalenie - cztery
Deszcz ognia - jeden
Okrzyk - jeden
Lvl 89
Meteoryt - siedem
Kula ognia - siedem
Odporność na zimno - zero
Ognista sfera - trzy
Magiczna iskra - jeden
Wrażliwość na ogień - siedem
Inkantacja - siedem
Podpalenie - siedem
Deszcz ognia - jeden
Okrzyk - siedem
Idealne dopasowanie do lvl postaci zdobywanie doświadczenia:
1-19 lvl - questy
19-25 lvl - jaskinie (nietoperze)
25-34 lvl - zamek
34-39 lvl - niedźwiedzie i zlecenia w grupie
40 lvl - bossy
75 lvl - lempo
Gorąco pozdrawiam.