tibia -przedstawienie klas postaci i nie tylko
Start na Rookgaard była to pierwsza wyspa na której zaczynaliśmy grę posiadała kilka zadań które mieliśmy do zrealizowania ale głównym celem było wbicie 8 poziomu w jakikolwiek sposób. Najlepiej było iść na orki na samym początku ponieważ na ziemi leżała masa uzbrojenia które dawało nam sporą ilość pancerza nawet broń można było znaleźć dobrej jakości.
Knighta - oczywiście podstawowa postać w każdej grze wojownik który mógł nosić tarcze + broń albo broń dwuręczną przeważnie otrzymuje role tanka
Palladin - tutaj możemy się zdziwić ponieważ paladyn to nie jest wojownik magiczny a łowca (tropiciel+- z margonem) rzuca sperkami albo strzela z łuku/kuszy posiada duży dmg w jeden cel
Sorcer - Główny mag bitewny dysponujący różdżka oraz księgą zaklęć posiadający spory dmg obszarowy oraz w jeden cel tkz. SDkami
Druid - jest to postać przeważnie w drużynie do leczenia innych sojuszników posiadająca mniejszy dmg od sorcera
Trenować musieliśmy każdą klasą:
knight - wybierał pomiędzy sword fighting , axe fighting a club fighting i skilował jeden z powyższych do tego musiał mieć sporą ilość shielding i magic level też pasowało wbijać lecząc się
palladyn - distance fighting + shielding posiadał dość drogie skilowanie ponieważ musiał mieć kamyczki small stone z goblinów magic level dla tej postaci też był ważny ponieważ wpływał na liczbę pkt życia jakie mogliśmy sobie przywrócić
sorcer,druid - dość łatwo było skilować ponieważ wiele ludzi grało każdy potrzebował run kupowało się potiony na manne i tworzyło runy i sprzedawało mogliśmy na tym zarobić a magic lvl leciał w górę dzięki temu mogliśmy się więcej leczyć i więcej zadawać obrażeń z magii.
Pozdrawiam