Operatorzy na początek
w której po kupieniu upatrzonego operatora okaże się nieefektywny na polu walki lub jest nieuniwersalny.
Ja postaram się polecić po jednym operatorze do ataku i obony, który sprawdzi się w każdej sytuacji. Zaczynając od operatora do obrony dobrym wyborem na początek jest Rook, natomiast do ataku Thatcher.
Opancerzenie: 3,
Szybkość: 1,
Gadżet: Torba z opancerzenie R1N "Rhino",
Dlaczego Rook? Ponieważ jest bardzo ciężko nie przydać się drużynie nawet ginąc wcześnie w rundzie (co często się zdarza). Wystarczy na początku rundy użyć gadżetu tego operatora i rozstawić torbę z kamizelkami kuloodpornymi, które zwiększają odporność na obrażenia. Druga rzecz, która przemawia na korzyść tego operatora to ilość pancerza jaką posiada (największa możliwa), która znacząco zwiększa średni czas życia w rundzie.
Posiada również bardzo dobry arsenał broni:
- Pistolet maszynowy P90, cechujący się dużą ilością amunicji,
- Pistolet maszynowy MP5, cechujący się dobrą cenością,
- Strzelba SG-CQB, która według mnie jest najgorszą strzelbą w grze.
Zalety operatora:
- Dużo pancerza,
- Dobre bronie do wyboru,
- Przydatny gadżet,
- Prosty gameplay,
Wady operatora:
- Słaba mobilność,
Opancerzenie: 2,
Szybkość: 2,
Gadżet: Granaty EMP,
Dostaniem się na punkt, niezależnie od tego czy to jest bomba, kontener czy zakładnik, w momencie gdy w przeciwnej drużynie jest Bandit, Mute lub Jager może okazać się problematyczne. Thatcher jest bardzo dobrym counterem na większość operatorów defensywnych, ponieważ jego gadżet (granaty EMP) niszczy wszystkie urządzenie elektryczne nawet przez ściany.
Posiada również bardzo dobre uzbrojenie do wyboru:
- Karabin AR33, który idealnie nadaje się na średnie dystanse,
- Karabin L85A2, który dobrze sprawdza się na każdej mapie,
- Strzelba M590A1 idealna na małe mapy.
Zalety operatora:
- Niezła mobilność,
- Średnia ilość pancerza,
- Przydatny gadżet,
- Prosty gameplay,
Wady operatora:
- Brak granatów odłamkowych,
- Brak granatów ogłuszających,