Najlepsze bronie: Waga ciężka
Witam, w dzisiejszym poradniku przedstawię wam wszystkie bronie ciężkie z War Robots wraz z opisem jej skuteczności. Gram w tę grę od bardzo dawna (ok. 3 lata) na telefonie i wypracowałam sobie zdanie o niektórych.
Zeus - jedna z najlepszych broni. Zadaje największe obrażenia na dystans 600 m. Broń jest na prawdę skuteczna, przeładowywanie następuje już po 5 sekundach, najlepiej stosować podwójnie.
Ember - szukasz broni na średni dystans, która zniszczy przeciwnika niezależnie od rodzaju tarczy? Ta broń jest dla ciebie! Ten miotacz ognia załatwi każdego na dystans 350 m. Stosowany w parze, przeciwnik nie ma żadnych szans.
Trebuchet - najskuteczniejsza i najniebezpieczniejsza broń na długi dystans. Zadaje obrażenia do 23 sekundy z odległości aż 1100 metrów! Nie polecam jednak zbliżania się do przeciwnika z tym wyposażeniem.
Zeus - jedna z najlepszych broni. Zadaje największe obrażenia na dystans 600 m. Broń jest na prawdę skuteczna, przeładowywanie następuje już po 5 sekundach, najlepiej stosować podwójnie.
Ember - szukasz broni na średni dystans, która zniszczy przeciwnika niezależnie od rodzaju tarczy? Ta broń jest dla ciebie! Ten miotacz ognia załatwi każdego na dystans 350 m. Stosowany w parze, przeciwnik nie ma żadnych szans.
Trebuchet - najskuteczniejsza i najniebezpieczniejsza broń na długi dystans. Zadaje obrażenia do 23 sekundy z odległości aż 1100 metrów! Nie polecam jednak zbliżania się do przeciwnika z tym wyposażeniem.

Grając w tę grę możesz zdobyć 1600
Graj
Thunder - uderzenie pioruna! Obrażenia zadaje już od 500 metrów, jednak najbardziej skuteczny i niebezpieczny dla przeciwnika jest na jak najbliższy dystans. Dysponując dwoma miejscami na broń ciężką warto ją zamontować. Zadawane obrażenia rosną wraz z przybliżaniem się do przeciwnika. (Ta zabójcza broń jest w stanie zniszczyć przeciwnika zaledwie w 6 sekund stając z nim twarzą w twarz!)
Chimera - broń idealna dla tych, którzy preferują niszczenie wroga rakietami namierzającymi. Pociski z tej broni są w stanie pokonać większość przeszkód oraz są skuteczne w walce z szybkimi, zwrotnymi robotami co daje pewność zadanych obrażeń!
Trident - broń zadająca te same obrażenia co Trebuchet, dzieląc je na 3, bo tyle jest pocisków rakietowych. Broń jedna szybciej się przeładowywuje kosztem odstępu pomiędzy rakietami - 3 sekundy. (W dziewięć sekund zadamy te same obrażenia co Trebuchet za jednym strzałem)
Chimera - broń idealna dla tych, którzy preferują niszczenie wroga rakietami namierzającymi. Pociski z tej broni są w stanie pokonać większość przeszkód oraz są skuteczne w walce z szybkimi, zwrotnymi robotami co daje pewność zadanych obrażeń!
Trident - broń zadająca te same obrażenia co Trebuchet, dzieląc je na 3, bo tyle jest pocisków rakietowych. Broń jedna szybciej się przeładowywuje kosztem odstępu pomiędzy rakietami - 3 sekundy. (W dziewięć sekund zadamy te same obrażenia co Trebuchet za jednym strzałem)

Grając w tę grę możesz zdobyć
i 1950
Graj

Ancile - ta broń nie zadaje żadnych obrażeń. Jest dodatkową tarczą dla robotów, w dodatku bardzo wytrzymałą. Zamontowana w odpowiednim robocie bez problemu poradzi sobie w konfrontacji z przeciwnikiem osłaniając nas od obrażeń palnych i rakietowych.
Exodus - odpowiednik Orkana (broń średnia) na miejscu ciężkim. Wytrzela pełną salwę rakiet z bliskiego zasięgu (300 m), radzi sobie z przeciwnikami mocno opancerzonymi, a przeładowywanie następuje nawet podczas strzelania! Jest niebezpieczną bronią w miejscu odpowiednich robotów.
Dragoon - broń na średni dystans. Doskonale sprawdza się przy walce ze średnimi robotami. Wytrzela pociski plazmowe do 3 sekundy oraz ignoruje tarcze energetyczne. Należy pamiętać, aby strzelając z tej broni uzbroić się w cierpliwość i unikać ataków wroga.
Exodus - odpowiednik Orkana (broń średnia) na miejscu ciężkim. Wytrzela pełną salwę rakiet z bliskiego zasięgu (300 m), radzi sobie z przeciwnikami mocno opancerzonymi, a przeładowywanie następuje nawet podczas strzelania! Jest niebezpieczną bronią w miejscu odpowiednich robotów.
Dragoon - broń na średni dystans. Doskonale sprawdza się przy walce ze średnimi robotami. Wytrzela pociski plazmowe do 3 sekundy oraz ignoruje tarcze energetyczne. Należy pamiętać, aby strzelając z tej broni uzbroić się w cierpliwość i unikać ataków wroga.