Earthshaker - Dlaczego robisz to źle?
Na początku co to jest za misja? - Lądujemy helikopterem przed wejściem do tajnej bazy organizacji Blackwood i zjeżdżając windą na coraz to niższe poziomy, pokonujemy wyskakujące przed nami cele. Jednak jak przygotować się do tej misji?
1. Drużyna - jeśli liczysz na wygraną, tak naprawdę wszystko zależy od twojej drużyny. Jeśli w poczekalni będzie lv niższy od 20 nie zastanawiaj się i opuść rozgrywkę. Zapuszczając się na poziom koszmarny z losową drużyną nie masz na wygraną. Najlepiej tutaj zaprosić kolegów oraz porozumiewać się z nimi.
2. Kamizelka oraz hełm - pamiętaj, że hełm ma odnawiać życie, a kamizelka pancerz. Bez tego ani rusz.

4. Medyk - ta klasa jest tutaj odpowiedzialna za całą drużynę, dlatego powinien nią grać ktoś doświadczony. Jego priorytetem jest odnawianie życia sojusznikom oraz ich reanimacja, musi być ciągle w ukryciu za członkami ekipy.
5. Broń podstawowa - Powinna zadawać jak największe obrażenia. Od niej zależą losy całej misji, każdą wieżyczkę atakujemy szturmem, bez przerwy tak abyśmy nie musieli się przed nią chować.
Atak z ukrycia = śmierć Atak szturmem = wieżyczka pokonana
6. Atak - na poziomie koszmarnym atakować musi każdy (ewentualnie oprócz medyka), tak aby wieżyczka została zniszczona zanim odda strzał. Jest to bardzo ważne jeśli chcemy wygrać tę misję.


8. Odległość - coś co jest najważniejsze w całej misji. Mowa tutaj o odległości od innych członków drużyny, nie od wrogów. Jeśli nie pozostaniemy blisko naszej drużyny nasza misja się nie powiedzie. Musimy zawsze trzymać się razem, wtedy będziemy w stanie odeprzeć atak jeśli ktoś będzie przeładowywał amunicję lub potrzebował życia, które zapewni mu medyk.
9. Granaty dymne - dzięki nim wieżyczki nie będą strzelać, po prostu nas nie namierzą. Daje nam to olbrzymią przewagę w walce oraz czas na uzupełnienie amunicji lub życia, czy pancerza.
10. Zwykłe granaty - te będą potrzebne do zniszczenia działek w ścianiach. Można je zastąpić minami.
Powyższe wskazówki odnoszą się do Earthshaker - poziom koszmarny.