Aktualizacja 1.26 World of tanks
Aktualizacja 1.26 do World of Tanks wprowadza kilka istotnych nowości i zmian. Największą z nich jest dodanie nowej linii czechosłowackich czołgów lekkich, które wyróżniają się dużą mobilnością i szybkimi działami, co daje im przewagę w dynamicznych bitwach.
Nowa linia czechosłowackich czołgów lekkich, wprowadzona w aktualizacji 1.26 do World of Tanks, to długo oczekiwana gałąź pojazdów, które mają na celu wzmocnienie mobilności i taktycznego podejścia w bitwach. Ta linia obejmuje kilka kluczowych pojazdów, które stopniowo wprowadzają gracza od niskich poziomów do bardziej zaawansowanych maszyn.
Czołgi te charakteryzują się wyjątkową prędkością i zwrotnością, co pozwala na szybkie zajmowanie strategicznych pozycji na polu bitwy oraz efektywne unikanie ognia przeciwnika. Większość czołgów w tej linii wyposażona jest w działa, które oferują szybki czas przeładowania, co umożliwia zadawanie częstych, choć nie zawsze potężnych, obrażeń. To sprawia, że czołgi te idealnie nadają się do roli zwiadowcy i wsparcia ogniowego.
Dzięki niskiemu profilowi i dobremu współczynnikowi kamuflażu, czołgi te mogą skutecznie ukrywać się w terenie, co utrudnia przeciwnikom ich wykrycie.
Czołgi tej linii najlepiej sprawdzają się jako pojazdy wsparcia, które mogą szybko zmieniać pozycję i zadawać przeciwnikom ciosy z nieoczekiwanych kierunków. Dzięki ich szybkości i zdolności do skutecznego ukrywania się, idealnie nadają się do rozpoznania terenu oraz wsparcia bardziej opancerzonych sojuszników w walce. Z drugiej strony, wymagają one od graczy precyzyjnego planowania i unikania bezpośrednich starć z ciężko uzbrojonymi przeciwnikami.
Dodatkowo, zmieniono system umiejętności załogi, co pozwala graczom lepiej dostosować ich załogi do swojego stylu gry. Nie zabrakło również poprawek w balansie niektórych czołgów, które otrzymały wzmocnienia pancerza i poprawki w działaniu uzbrojenia, co ma na celu zwiększenie ich efektywności na polu bitwy. M.in. Pz.Kpfw. VII i VK 45.02 (P) A otrzymały wzmocnienia pancerza. Zmiany te obejmują szczególnie wzmocnienie pancerza wokół jarzma działa i pierścienia wieży, co poprawia ich odporność na ostrzał frontalny. Czołgi te były wcześniej uważane za nieco zbyt podatne na uszkodzenia, co ograniczało ich efektywność na polu bitwy. Teraz powinny lepiej radzić sobie w bezpośrednich starciach z przeciwnikami.
Głównym celem tych zmian jest poprawienie różnorodności rozgrywki i zapewnienie, że każdy typ czołgu ma swoje mocne strony, które może wykorzystać w walce. Wprowadzone zmiany mają też na celu wyrównanie szans w bitwach i zapewnienie, że żaden pojazd nie będzie dominował nad resztą ze względu na zbyt dużą siłę lub niedociągnięcia w balansie.
Te modyfikacje stanowią ważny element ciągłego dążenia do utrzymania równowagi i dynamiki rozgrywki w World of Tanks. Dzięki nim gracze mogą oczekiwać bardziej zróżnicowanych i wyważonych bitew, gdzie różne pojazdy będą miały większe szanse na wykorzystanie swoich atutów.
W trybie Onslaught rozpoczęto nowy sezon o nazwie "Season of the Azure Manticore", który przynosi nowe pojazdy, ulepszone modyfikatory i system nagród, co ma na celu urozmaicenie rozgrywki i nagradzanie graczy za ich osiągnięcia.
ryb Onslaught w World of Tanks to dynamiczny tryb rywalizacji drużynowej, który skupia się na intensywnych bitwach w formacie 7 na 7. W odróżnieniu od standardowych bitew, Onslaught wprowadza unikalne zasady i modyfikatory, które znacząco wpływają na przebieg rozgrywki. Ten tryb jest dostępny tylko dla graczy z pojazdami poziomu X, co sprawia, że rozgrywki są niezwykle wymagające i wymagają zaawansowanych umiejętności taktycznych.
Onslaught oferuje system rankingowy, w którym gracze zdobywają punkty za wygrane bitwy i awansują na wyższe rangi. W aktualizacji 1.26 system ten został zbalansowany, aby ułatwić postęp w niższych rangach, takich jak Żelazo, Brąz i Srebro.
W Onslaught wprowadzono specjalne modyfikatory, które wpływają na różne aspekty gry, takie jak wytrzymałość pojazdów, widoczność czasu pozostałego do wykrycia, czy szanse na pożar silnika. W sezonie "Azure Manticore" zmniejszono na przykład zakres potencjalnych obrażeń od +/–25% do +/–12%, co wprowadza bardziej przewidywalne i zbalansowane starcia.
Obecnie aktualizacja jest testowana na serwerach testowych, a jej pełne wdrożenie nastąpi w najbliższym czasie, prawdopodobnie na początku września.