26.08.2017
Churchill I - Brytyjski rewolwerowiec
Churchill I jest brytyjskim czołgiem ciężkim piątego poziomu. Jest bardzo podobny do radzieckiego Churchill'a III. Grając trzecią wersją tego pojazdu, będziemy wiedzieć jak zachować się w tym pojeździe. Nie różnią się bardzo od siebie. Kilka razy już o tym pisałem, że brytyjskie pojazdy skradły moje serce. Też tak się stało w przypadku tego czołgu ciężkiego. Czołgi tego typu były produkowane seryjnie podczas II Wojny Światowej. Bardzo fajną ciekawostką na temat tego pojazdu, jest fakt, że posiada, aż sześć różnych dział do wyboru. Nie bez powodu nazwałem go rewolwerowcem. Wszytko za sprawą bardzo szybkostrzelnego działa, które charakteryzuje tę linię pojazdów. Obrażenie nie są duże. Świetnie nadaje się dla graczy, którzy nie posiadają czołgów premium. Tym pojazdem raczej nie wyjdziemy na minus, jeżeli nie będziemy korzystać ze złotej amunicji.
Grając w tę grę możesz zdobyć
470
Graj
Churchill I wyposażony jest w działo 75 mm Vickers HV, które pozwala na penetrację o wartości 145 / 202 / 38 mm i obrażenia 135 / 135 / 175 punktów uszkodzeń. Te statystyki prezentują się bardzo dobrze. Penetracja jest bardzo duża, szczególnie na pociskach premium. W ciągu minuty może zadać 1 687 punktów obrażeń. Średni czas przeładowania pocisku to 4,80 sekundy. Wynik ten można naturalnie poprawić poprzez zamontowanie odpowiednich modułów, czy materiałów eksploatacyjnych. Czołg ma 350 koni mechanicznych co daje w ogólnym rozrachunku 8,75 koni mechanicznych na tonę. Jego prędkość maksymalna nie jest duża i wynosi tylko 25,70 km/h. Sporym plusem jest niski czas celowania na poziomie 2,30 sekundy oraz celność na odległość 100m, która wynosi 0,36m. Maksymalnie może zostać wyrzucony na siódmy poziom.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
550
Graj
Do dyspozycji mamy 700 punktów wytrzymałości co stanowi spory zapas. Pancerz kadłuba wynosi 177 / 63 / 50 mm, a wieży 88 / 88 / 76 mm. Jak widzimy, pancerz kadłuba jest naprawdę wytrzymały, co innego możemy powiedzieć o wieży, która dodatkowo pozbawiona jest jakichkolwiek kątów. Jeżeli przeciwnik nie wie, że jest to słaby punkt tego pojazdu sytuacja ma się dobrze. Często staje się celem wrogiej artylerii ze względu na małą prędkość. Pluton stworzony z tych pojazdów, po odpowiednim skupieniu się na wybranym celu dokonuje jego egzekucji. Możemy nim zmieniać wyniki bitwy. Jego naturalnym oponentem jest radziecki KV-1. To z nim przyjdzie nam walczyć najczęściej. Ze względu na duże gąsienice możemy stosować technikę side scrap. Ponieważ to gąsienice będą pochłaniać całą energię wrogich pocisków. Polecam ten pojazd jak i całą linię. Jeżeli daliście radę grać Matidlą tym pojazdem będzie się wam grać dobrze.