Jak to działa
Przejdź do gry World of Tanks
World of Tanks
5.0 3 5808 0
31.08.2017

Himmelsdorf - Miejscówki

Mapą, którą dzisiaj się zajmiemy nazywa się "Himmelsdorf". Jak zdążyliście już zauważyć jest to mapa miejska. Znana bardzo dobrze przez każdego gracza. Losowanie na mapę jest dla każdego tieru ( I-X ). Jest przedstawiona w kilku wariantach ale przedstawię Wam tą podstawową. Jest na niej kilka ciekawych miejsc.
Więc zacznijmy!

Strona Północna:
1. Miejsce w dworcu jest najlepszym miejscem dla niszczycieli ( nie tylko ). Widzimy przez dziurę całą lewą stronę mapy. Musimy jednak uważać bo jesteś dobrym celem dla czołgów lekkich, które mogą wyspotować nas bardzo szybko.
2. Kolejnym punktem na mapie jest tzw. Przepychacz. Polecam jeździć tam czołgami o bardzo dobrym pancerzu kadłuba jak i wieży. Idealne miejsce dla czołgów ciężkich.
3. Miejscówka ta jest dla czołgów o bardzo dobrym pancerzu wieży np. T-54. Jeśli mamy również dobre opuszczanie działa jesteśmy nie do zniszczenia. Przejęcie wzgórza jest już połową drogi do sukcesu.
Grając w tę grę możesz zdobyć 470 Graj
4. Miejsca te są kluczowe na zamku. Zza zsypu możemy spotować oraz ostrzeliwać czołgi wroga. Drugim miejsce jest znaczące dla wzgórza. Kiedy uda nam się przejąć ten punkt to mamy przestrzał praktycznie na całą mapę.

Strona Południowa:
1. Miejsce najlepsze dla niszczycieli czołgów. Jeśli czołg lekki wyspotuje nam cały przejazd możemy nieźle uszkodzić, a nawet zniszczyć przeciwnika.
2. Podobnie jak w przypadku strony przeciwnej. Jednak jak podjedziemy zbyt blisko możemy porządnie dostać od wroga. Także trzaba bardzo mocno uważać jak wyjeżdżamy.
3. Miejsce podobne jak u przeciwnika ale po stronie południowej mamy się za czym schować. Jest tam niewielki nasyp gruzów. Za którym najlepiej ustawiać się czołgiem o bardzo dobrym pancerzu wieży. Niszczyciele też mogą się pojawić ale zazwyczaj są to o dobrym pancerzu kadłuba.
Grając w tę grę możesz zdobyć i 550 Graj
4. Miejsca identyczne tak jak u wroga ale poza jednym wyjątkiem że, mamy lekki dołek gdzie możemy bez otrzymania obrażeń wjechać na zamek.

Zapomniałem dodać że, dookoła środka są budynki przez, które możemy strzelać. Są one niestety niezbyt osłonięte, więc jesteśmy oddani na ostrzał.

Przejdziemy teraz do najczęstszych ustawień graczy artyleriami.
Na powyższym zdjęciu widzimy, że artylerie nie są ustawione przy swojej bazie. Lepszy ostrzał na tej mapie będzie poprowadzić z samego rogu. Arty ustawione na torach mają pełny obszar do uszkadzania na zamku. Gdy niestety czołgi lekkie przeciwnika "zraszują" lewą stronę będziemy poniesieni na straty. Działa samobieżne, które stoją na wjeździe na wzgórze nie mają pełnego przestrzału na zamek ale mają zamiast tego na cały środek i troszeczkę lewej strony.
5.0 (głosów: 3)
Art napisany przez kuba1224

Zaloguj się, aby zobaczyć komentarze

Gorące artykuły
Miejsce Nazwa gry i tytuł artykułu Kategoria Autor Rodzaj
1

Biblioteka Modów - Gothic 2 Noc Kruka - 8. Konflikt

Recenzja Tybero
2

Hero Zero Recenzja - Hero Zero! #01

Recenzja Ethereum
3

God of Gods Poradnik - God of Gods

Poradnik Light back
4

Agar io Agar.io: Prosta, ale Uzależniająca Rozgrywka

Recenzja financejkcdjws89quj128389
5

Nostalgiczna podróż do przeszłości. Recenzja DLC Dragonborn do The Elder Scrolls V: Skyrim

Recenzja Tybero
6

Podwodne odkrycie pełne tajemnic - Subnautica: Below Zero

Recenzja bananek_bananowski
7

League of Legends League of Legends: Fenomen na skalę światową

Recenzja XxadawitoxC
8

League of Legends Najlepsza postać w lolu?

Poradnik Cesere
9

War Thunder Dicker Max - Niezwykły Niszczyciel Czołgów w War Thunder

Recenzja HansOmen
10

Margonem 3 najlepsze gry według Diaza!

Recenzja Felipe Diaz
Chat