20.08.2017
KV-4 - Prawdziwy pancernik
KV-4 jest ósmym poziomem czołgu ciężkiego znajdującego się w drzewku radzieckim. Prowadzi on do czołgu ST-I. Został wprowadzony w aktualizacji, w której to IS-4 stał się trzonem drugiej linii ciężkich czołgów radzieckich (został przeniesiony z IX poziomu na X). Jest to pojazd tego typ, którego jedni nie znoszą a inni chwalą. Jest naprawdę dużych rozmiarów. Waży 97 ton. Jest to powolny pojazd. Jego prędkość maksymalna wynosi 30 km/h. Ma 11,25 koni mechanicznych na tonę. Te dwa czynniki (duże rozmiary, masa, słaba prędkość) sprawiają, że jest lubiany przez wroga artylerię. Aby się przed tym uchronić możemy zamontować osłonę przeciwko odłamkową. Co zwiększy tolerancję na pociski burzące oraz pozwoli zadać większe obrażenia przeciwnikowi jeżeli uda nam się go staranować. Duża masa pozwala na zabranie sporej części punktów HP. Jedyne co nas ogranicza to rozwijana prędkość.
Grając w tę grę możesz zdobyć
470
Graj
Największa zaletą jest pancerz. Kadłub posiada 180 / 150 / 90 mm, natomiast wieża 180 / 150 / 140 mm. Są to bardzo duże wartości, które czynią z KV-4 prawdziwego pancernika. Stosowanie techniki Side Scrap polegającej na ustawianiu się pod odpowiednim kątem sprawi, że pociski wrogich pojazdów będą rykoszetowały. Jest to wyśmienita technika dla tego pojazdu. Słabym punktem jest właz na wieży. Przepuszcza on większość strzałów. Aby tego uniknąć możemy spróbować zasłonić ten punkt. Po oddaniu przez nas strzału podnosimy lufę do góry i lekko kręcimy wieżą. W taki sposób zasłonimy newralgiczny punkt. KV-4 wyposażony jest w działo 107 mm ZiS-24 o penetracji 227 / 289 / 62 mm i obrażeniach na poziomie 320 / 320 / 420 DMG. Są to bardzo dobre parametry. Oczywiście kolejnym minusem jak w większości radzieckich pojazdach jest celność.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
550
Graj
Potrafi zadać 1 864 uszkodzeń na minutę. Czas przeładowania jednego pocisku wynosi 9,3 sekundy. Posiada sporą ilość punktów wytrzymałości 1600 HP. Jest bardzo łatwym pojazdem do objechania przez czołgi lekkie lub średnie. Nie powinien zbyt długo zostawać na otwartej przestrzeni. Zdecydowanie miejskie mapy są dla niego lepsze. Niewskazana jest jazda w pojedynkę, ponieważ wtedy należy się liczyć z tym, że zostaniemy szybko unieszkodliwieni. Dobrze dobrana pozycja może powstrzymać pojazdy przeciwnika. Warto jest zbadać, tą linię pojazdów, gdyż są specyficzne. Bardzo przyjemny pojazdem jest następna ST-I. Gra nim zależy tak jak wcześniej wspominałem od wylosowanej mapy jak i artylerii. Powinien spodobać się każdemu kto lubi powolne pojazdy z dobrym pancerzem pozwalającym sporo przyjąć. Przekonajcie się sami co potrafi ten radziecki pancernik.