KV-85 (działo i pacerz)
Kiedy już uda się go posiąść należy wybadać jego moduły. Podstawą są oczywiście gąsienice, gdyż to one zapewnią nośność pojazdu pod inne moduły. Należy również zdobyć lepszą wieże oraz działo znajdujące się po niej. Wieża nie różni się niczym specjalnym (po za zwiększeniem żywotności oraz zasięgu wykrywania), natomiast między działami jest spora różnica. Stockowe działo VI tieru kalibru 85 ma słabszą penetracje (120mm) i można mieć problemy z niektórymi czołgami VII tieru (nie wspominając o VIII). Dlatego trzeba jak najszybciej dostać się innych wersji.
Kolejną zaletą tego czołgu jest mobilność. Sześciuset konny silnik zapewnia dobrą prędkość i zrywność pojazdu. Lepiej się nim jeździ, szturmuje oraz przy szybkich przytłaczających bitwach można nadążyć za drużyną (o czym nie można powiedzieć na temat czołgów Churchill lub Black Prince). Dosyć dobry parametr mocy na tonę (13.09) sprawia, że w krótki okres czasu można osiągnąć maksymalną prędkość pojazdu 34km/h.
Co do pancerza to tutaj różnie bywa. Pancerz kadłuba ma 75mm i dobrze skątowany wynosi średnio około 80mm. Wieża natomiast ma słabsze jedynie policzki wokół jarzma działa. I aby je przebić wystarczy 100mm penetracji. Takie cechy pancerza doprowadzają do wnioski iż czołg należy odpowiednio kątować oraz grać na tzw sidescrap, pokazując tylną część gąsienicy i rykoszetowanie pancerzem.