Najlepsze czołgi na początek rozgrywki porady
Pierwszym czołgiem jest M2 Lihgt Tank. Pochodzi on z drzewka Stanów Zjednoczonych na II tierze. Lekki pojazd i tani w utrzymaniu jeśli nie używa się amunicji premium, która ma zwiększone przebicie pancerza co bardzo ułatwia grę. Aby uzyskać najlepsze wyniki i czerpać jak najwięcej przyjemności z gry tym czołgiem należy ulepszyć gąsienice na model VVSS T16E2 oraz silnik na CONTINENTAL W-670-7. Po tym powinno się zamontować do naszego czołgu wieżę M2D27812 i na koniec najlepsze czyli działo z potężnym magazynkiem 20 MM HISPANO-SUIZA BIRKIGT GUN. Teraz wróćmy do załogi, której liczba wynosi czterech załogantów. Moim zdaniem na dowódcy powinna się znajdować umiejętność szósty zmysł informuje nas po 3 sekundach czy nasz czołg został wykryty, celowniczy naprawę, kierowca-mechanik gaszenie pożarów, a radiooperator maskowanie. Na sam koniec zostały materiały eksploatacyjne. Należy zamontować: mały zestaw naprawczy, małą apteczkę, i ręczną gaśnicę. Można użyć droższych elementów jeśli posiadamy dużo kredytów.

Drugi czołg pochodzi z drzewka francuzkiego. Znajduje się on na 5 poziomie drzewka technologicznego. Jest to AMX ELC bis. Pojazd należy do kategorii lekkich czołgów. Kosztuje on 315 tysięcy kredytów i wymaga przejścia przez inne pojazdy oraz uzbierania 14 900 punktów doświadczenia na tym pojeździe. Jest to mobilny czołg z potężnymi obrażeniami na minutę, aby uzyskać ten efekt musimy zamontować wyposażenie: lornetka polowa, siatkę maskującą i ulepszoną wentylację. Jako najbardziej optymalne części czołgu polecam działo 90 MM D. 915, które średnia obrażenia są na poziomie 300 jednostek oraz najlepsze gąsienice, silnik a także radio. Czołg posiada dwóch załogantów jest to dowódca i kierowca-mechanik. Należy uzyskać następujące umiejętności dowódca: szósty zmysł (wyżej napisałem co robi) braterstwo broni (podnosi wszystkie statystyki załogantów), kierowca-mechanik: maskowanie i braterstwo broni (efekt jest aktywny wówczas gdy każdy członek załogi posiada tą umiejętność). Aby skutecznie grać tym czołgiem należy grać defensywnie jak niszczycielem czołgów ze względu na działo.


Ostatnim czołgiem będzie KV-1, radziecki czołg ciężki 5 poziomu. Zaczniemy od załogantów, których ilość wynosi 5. Kosztuje on 390 tysięcy kredytów i aby go odblokować trzeba uzbierać 13 500 doświadczenia. Teraz wymienię ich i podam najlepsze umiejętności jakie należy wybrać. Dowódca ponownie: szósty zmysł, celowniczy: zbrojmistrz (poprawia celność uszkodzonego działa), radiooperator: gaszenie pożarów, kierowca-mechanik: naprawa, ładowniczy: bezpieczne magazynowanie (zmniejsza prawdopodobieństwo uszkodzenia magazynu amunicji). Jako, że jest to czołg ciężki wyposażenie powinni zawierać: ulepszoną wentylację, ulepszony system naprowadzania i małą osłonę przeciwodłamkową. Sprzęt eksploatacyjny to duży zestaw naprawczy, duża apteczka oraz automatyczna gaśnica. Działo: 122 MM U-11. Posiada najwięcej bazowych obrażeń i jest po prostu lepsze od pozostałych. Resztę należy zamontować najlepsze elementy czyli o najwyższych poziomie. Styl gry polega na kupowaniu Amunicji HE i jechanie na tak zwany przepychacz to znaczy tam, gdzie jedzie najwięcej czołgów.