Nowe mapy HD - Co nowego się zmieni
Mapy HD były zapowiedziane na początku roku 2017. Wargaming miał je wprowadzać już pod koniec lata 2017r., ale jak widzicie sami, że jeszcze do tej pory się nie pojawił. Nie martcie się kilka map zostało już przetestowanych przez graczy (o mapach za chwilę). Został również wprowadzony silnik Havok.
Havok - pakiet programów zapewniający komponenty silnika fizycznego.
Przez silnik Havok będziemy mogli przesuwać takie rzeczy jak cegły rozwalonych budynków, kłody pozostawione na ziemi, płotki itp. Zostanie wprowadzony wraz z innymi dodatkami nowa fizyka wody, która jest znakomita pod względem rozchodzenia się fal.
- Piaszczysta Rzeka;
- Redshire;
- Prochorowka;
- Murowanka;
- Przełęcz;
- Kopalnie;
- Malinovka;
- Himmelsdorf;
- El Halluf;
- Urwisko;
- Klasztor;
- oraz Stepy.
Znajdziemy na nich wiele różnych nowych obiektów. Zamienioni m.in. na mapie "Kopalnie" wzgórze. Nie są to teraz lekko pagórkowate zbocza, ale ruiny zamku. Fakt faktem, że zamek upiększa górkę oraz samą mapę, ale nie przesadzajmy... Kopalnie były i są najbardziej rozpoznawalną mapą w WOT, ale usunięcie malutkiej kopalni w centurm mapy i dodanie tam ruin zamku jest słabym pomysłem (jest to tylko moja opinia)
Zostaną dodane nowe efekty wizualne takie jak:
- wyżej wspomniana woda
- teren
- flora
- niebo
Każdy element został dopracowany jak najdokładniej. Dzięki temu obraz stanie się całkiem realistyczny.
Dzięki nowemu silnikowi graficznemu zostanie dodany taki efekt jak: zanurzenie, czy też zbieranie się piasku na przedniej płycie czołgu ( nie tylko ). Zanurzenie będzie polegało na tym, że gdy czołg wjedzie do wody, do poziomu wieży mokra część pojazdu będzie ewidentnie zauważalna ciemniejszym kolorem ( patrz screen ). Ostatnim już najważniejszym dodatkiem będzie różnorodna roślinność. Będziemy mogli spotkać nie tylko jeden krzak skopiowany i rozmieszczony 30 razy na jednej mapie. Teraz na mapach będzie wiele, ale to wiele nowej roślinności, kolorów.
To wszystko na dziś. Dziękuję za uwagę! Pozdrawiam!