21.08.2017
Pz.Kpfw. II Luchs - Ryś
Pz.Kpfw. II Luchs jest czwartopoziomowym czołgiem lekkim znajdującym się w drzewku niemieckim. Jego niemiecka nazwa oznacza rysia. Jest to pojazdem typowo zwiadowczy. Potrafi osiągnąć bardzo dużą prędkość 60 km/h. Co pozwala na liczne manewry. Ma 26,71 koni mechanicznych na tonę. Idealnie sprawdza się w ataku znienacka. Łatwo jest nim zdobyć takie osiągnięcia jak służba patrolowa czy zwiadowca. Najlepszą taktyką jest tak zwane aktywne spotowanie wrogich pojazdów. Polega ono na wykrywaniu przeciwników, w momencie, kiedy mamy pewność, że nasi sojusznicy są skupieni. Bezsensownym manewrem jest jechanie na hura na początku bitwy i wykrycie całej drużyny przeciwnika i na samym końcu zginięcie. Spotować należy tak, aby przynieść jak największe korzyści naszej drużynie, a także samemu zrobić jakieś obrażenia.
Grając w tę grę możesz zdobyć
470
Graj
Możemy niepostrzeżenie wkraść się na tyły rywala i zniszczyć ich wsparcie artyleryjskie. Gracze najczęściej wybierają działa 5 cm Kw.K. 39 L/60 oraz 3 cm M.K. 103. Pierwsze z nich jest zwykłym działem bez systemu bębenkowego. Posiada 70 / 70 / 90 DMG oraz penetrację 67 / 130 / 25 mm. Średnio jest wstanie zadać 1 680 punktów obrażeń na minutę. Czas przeładowania wynosi 2,5 sek. Kolejne działo jest działem magazynkowym. Zadaje 30 / 30 / 40 punktów uszkodzeń i ma penetrację 95 / 110 / 15 mm. Pojemność magazynka to 10 sztuk. W ciągu minuty zadaje 961 DMG. Czas przeładowania wynosi 18 sekund. Wszystko zależy od preferencji graczy. Ja osobiście wybrałem działo z mechanizmem bębenkowym. Było dla mnie przyjemniejsze. Posiada 340 punktów wytrzymałości. Wyrzucany jest, aż na siódme poziomy. Ale i tam może napsuć krwi oponentom.
Grając w tę grę możesz zdobyć
i
550
Graj
Pancerz kadłuba wynosi 30 / 20 / 20 mm, a wieży 50 / 30 / 30 mm. Nie jest to dużo, ale nie możemy zapominać, że jest to czołg lekki. Świetne nadaje się do turniejów organizowanych w grze na IV poziomach. Mobilność jest bardzo ważnym elementem w tego typu rozgrywkach. Wyrzucany na niższe tiery jest wstanie dziurawić większość pojazdów. Jest świetny do gry w plutonie ze znajomymi. Przy szczęśliwym losowaniu, wasz pluton może wygrać bitwę. Skupianie się na pojedynczym celu sprawi, że szybko eliminujemy zagrożenie. Należy pamiętać bowiem, że nawet czołg z małą ilością HP może nadal prowadzić skuteczny ogień. Dlatego należy eliminować takie pojazdy. Pojazd jest naprawdę świetny. Każdy może wybrać działo, które bardziej mu pasuje, o odpowiada jego preferencjom i stylowi gry. Gorąco go polecam. Gdyby system losujący był łaskawszy Pz.Kpfw. II Luchs gromiłby jeszcze bardziej swoich rywali.