Witajcie!
Otrzymaliśmy masę pytań dotyczących problemów z płatnościami SMS. W związku ze zmianą regulacji w prawie telekomunikacyjnym zostały na Was nałożone limity płatnicze, które można łatwo zmodyfikować. W tym artykule tłumaczymy jak zmodyfikować wysokość limitu.
Jak sami za moment przeczytacie limit można zmniejszyć poprzez wysyłkę SMSa do operatora na konkretny numer. Zresztą sprawdźcie sami.
ORANGE
- poprzez konto Mój Orange lub kontaktując się z BOK *100, wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603 w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści "100", odwiedzając salon Orange.
PLUS
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500)
PLAY
- poprzez kod ussd *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto), logując się na PLAY24, dzwoniąc do BOK *500/*600 lub w salonie
T-MOBILE
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000)
A2Mobile
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500)
HEYAH
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 80450, wpisując w treści LIMIT START xxx (gdzie xxx to odpowiednia kwota 35, 75, 100, 200, 500 lub 1000)
NJU
- poprzez konto Nju Mobile lub kontaktując się z BOK *100, wysyłając SMS na bezpłatny numer 80603 w treści wpisując pełną kwotę w złotych brutto, np. SMS o treści "100"
PUSH
- poprzez wysłanie sms na bezpłatny numer 2601 o treści LIMIT SMS z wybraną kwotą (0, 35, 50, 75, 100, 200, 500)
VIRGIN
- poprzez kod ussd *111*17*1# (wprowadzony zostanie limit 100 zł brutto) lub *111*18*1# (wprowadzony zostanie limit 200 zł brutto), logując się na konto VIRGIN MOBILE, czwoniąc do BOK
UWAGA! Jeśli macie jakieś pytania dotyczące aktywacji u konkretnego operatora prosimy o kontakt z jego biurem obsługi.
Pozdrawiamy,
Banana Team!